Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@18:27:35 GMT

احتمال تغییر وضعیت قرمز به اضطرار در یک استان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۳۹۲۶

احتمال تغییر وضعیت قرمز به اضطرار در یک استان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اظهار داشت: وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس در استان حاد و ضرورت دارد اعمال محدودیت‌ها به اجرا درآید.

محمد کریمیان گفت: برداشتن محدودیت‌ها، بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی، نادیده گرفتن فاصله اجتماعی موجب آن شده است که آمار مبتلایان به کرونا رشد تصاعدی و هشدارگونه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه آمار مراجعان با نشانه مثبت به کروناویروس در ایلام نشان می‌دهد آن است که نه تنها وضعیت قرمز در ایلام حادث شده است بلکه ادامه این روند موجب وضعیت اضطرار و حاد در ایلام را به وجود خواهد آورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: نظر و خواسته ما در دانشگاه علوم پزشکی به اعمال محدودیت‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اعمال محدودیت‌ها، بی‌توجهی شهروندان به نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی خطر را در ایلام مضاعف کرده است.

کریمیان گفت: نادیده گرفتن آثار و تبعات آلودگی به کرونا ویروس نادیده گرفتن "مرگ" و بستری و آوارگی و گرفتاری اعضای خانواده‌ها در راهروهای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است.

وی گفت: شهروندان عزیز به خود آیند و با رعایت نکات بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی به آلودگی به کرونا ویروس "نه" بگویند.

کد خبر 522772 برچسب‌ها كرونا در ايران استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان ایلام نادیده گرفتن محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام

ایسنا/ایلام اداره کل هواشناسی استان ایلام، با ورود سامانه بارشی جدید از امروز عصر به استان، هشدار زرد صادر کرد.

این سامانه بارشی دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ فعالیت خود را در استان به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، تگرگ در نواحی مستعد و کاهش دما خواهد داشت.

مخاطرات این سامانه که تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه در ایلام فعالیت دارد آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، احتمال طغیان رودخانه‌ها، خطر اصابت صاعقه، اختلال در تردد، احتمال آسیب به محصولات و مزارع کشاورزی، احتمال آسیب به تأسیسات سبک است.

اداره کل هواشناسی استان ایلام توصیه کرده است کشاورزان استان در برداشت محصول خود تسریع کنند، مردم و مسافران در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها اتراق نکنند و از صعود به ارتفاعات خودداری شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • ماه در وضعیت اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا