Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تست کرونا ۹ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را مثبت اعلام کرد و همچنین در پی این مسئله معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از لغو امتحانات حضوری این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، بحث برگزاری امتحانات حضوری آن هم در شرایط کرونایی از ابتدا با نگرانی‌هایی همراه بود که پیامدش را می‌توان دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه تست کرونا ۹ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران مثبت اعلام شد که نگرانی‌های را بیشتر کرد و باید در این زمینه تصمیم جدی اندیشیده شود.

دکتر سیمین بابایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: در روزهای اخیر برای  حدود  ۳۰۰ نفر دانشجویان خوابگاهی که پس از مدت‌ها تعطیلی از شهرهای خود به دانشگاه برگشتند ، تست تشخیصی کرونا انجام شد که تست ۳ دانشجوی دختر و ۶ دانشجوی پسر مثبت اعلام شد و بلافاصله این  دانشجویان قرنطینه شده و اقدامات درمانی و بهداشتی لازم در مورد این دانشجویان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه به خانواده دانشجویان مبتلا اطلاع رسانی لازم انجام شد، گفت: در خصوص  سایر دانشجویان و فعالیت‌های آموزشی دانشگاه نیز تصمیماتی اندیشیده شده که به‌زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

* لغو امتحانات حضوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران

 معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با صدور اطلاعیه اعلام کرد: در پی مثبت شدن تست کرونا تعدادی از دانشجویان در مرحله دوم پایش سلامت و در راستای حفظ سلامتی و پیشگیری از ابتلای سایر دانشجویان، به دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، تمامی آزمون‌های حضوری لغو شد.

گفتنی است، همچنین در خصوص چگونگی ادامه ترم جاری، در جلسه شورای آموزشی که روز شنبه هفته آتی برگزار می‌شود، تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/86034/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران کرونا دانشجویان مازندران دانشگاه علوم پزشکی تست کرونا کرونا دانشگاه علوم پزشکی مازندران امتحانات حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به گزارش ۳۷۱ هزار مورد حیوان گزیدگی کشور در سال گذشته گفت: در این مدت ۲۰ هزار و ۵۶۹ مورد حیوان گزیدگی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ثبت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، زهرا نهبندانی گفت: 80 درصد این حیوان گزیدگی‌ها توسط سگها اتفاق افتاده و 15درصد این گزش‌ها معادل 2145 مورد حیوان گزیدگی توسط سگهای ولگرد در دانشگاه علوم پزشکی مشهد رخ داده که 1063 مورد آن در شهر مشهد بوده است.

وی با اشاره به اینکه گزش توسط سگ‌های ولگرد بیشتر در حاشیه شهر و روستاها و شهرک‌های اطراف مشهد اتفاق افتاده است، تصریح کرد: 50 درصد گزش توسط سگ‌های ولگرد در افراد زیر 15 سال گزارش شده است.

 نهبندانی با اشاره به اینکه در سال گذشته در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موردی از مرگ هاری انسانی نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: تعداد موارد حیوان گزیدگی در سال 1402 نسبت به سال 1401 حدود 4500 مورد افزایش داشت، اما تعداد گزش با سگ‌های ولگرد تغییر نکرده است.

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه تاکید کرد: مهمترین اقدام در هنگام رویارویی با سگ‌های ولگرد سعی در دوری و عدم مزاحمت برای آنها است و لازم است با سامانه 137تماس گرفته و حضور سگ‌های ولگرد گزارش شود.

وی افزود: در صورت بروز حیوان گزیدگی برای اقدامات درمانی و پیشگیری از ابتلا به هاری لازم است افراد هر چه سریع‌تر  به نزدیکترین مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی