Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده روز چهارشنبه در یادواره شهدای طلبه ورامین که در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: این که امروز در کنار دست یک شخصی بزرگ، فردی مفسد سر در می‌آورد که پرونده‌اش جعبه سیاه بسیاری از فسادها در کشور است کلام رهبر معظم انقلاب را ثابت می‌کند که باید بیش از گذشته حواسمان به نفوذی‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخشی از این دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون گرگ هستند ولی باز هم گرگ هنگام حمله از خود صدایی ایجاد می‌کند ولی امروز برخی از دشمنان نظام همچون موریانه، از درون در حال نابود کردن کشور هستند.

وی اظهار کرد: وقتی کشور از افراد دین‌دار، باتقوا و عالم خالی می‌شود، مجال برای حضور افرادی همچون طبری فراهم می‌شود که با رفتار خود، حتی نظر یک شخصیت عالم و بزرگ را نیز جلب می کند و با وجود ارائه گزارش‌ از رفتار وی، آنقدر اطیمنان از او پیدا کرده که حتی فکرش به این فساد نمی‌رسد.

علیزاده افزود: مقام اجرایی قوه قضائیه، نفر دوم این قوه است که همه قدرت، درهم و دینا و پول را در اختیار دارد، او بسیاری از افراد را به بهانه‌های مختلف آلوده می‌کند تا اگر روزی دستگیر شد، جامعه دچار پیچیدگی شود.

نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز با تلاش‌های رئیس قوه قضائیه، مبارزه با فساد از درون قوه و از حوزه ریاست آغاز شده تا این اطمینان به مردم داده شود که مبارزه با فساد با قدرت آغاز شده است.

وی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمتی بزرگی است که به برکت مجاهدت‌های بسیار به دست آمده، ایجاد نظام سیاسی مبتنی بر دین، آرزوی حضرت علی(ع) بود و امانتی است که باید قدردانی از آن را در خدمت صادقانه به مردم به جا آورد.

نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه گفت: امروز پیام عدالت علوی به جای جای جهان مخابره شده و ملت‌های مظلوم این پیام را با جان و دل پذیرفته و به آن عمل می‌کنند که نمونه‌ای از آن را می‌توان در اعتراضات اخیر آمریکا مشاهده کرد، پیامی که شاید خودمان به درستی از آن استفاده نمی‌کنیم.

وی با تأکید بر لزوم شناخت راه‌های نفوذ دشمن گفت: دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با ایجاد یأس و ناامیدی و شبهه‌افکنی در بین مردم و به ویژه جوانان، مسیر انقلاب را تغییر دهند که مقابله با این توطئه به بصیرت نیاز دارد.

علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مجاهدت شهدای طلبه گفت: شهدای روحانیت که در حوزه تربیت جهادی شکل گرفتند، نه فقط بر روی منبر وعظ که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، اثربخشی خود را به اثبات رسانده و همواره در خط مقدم جبهه‌های جنگ، حضور داشتند.

وی افزود: روحانیون شهید، علم خود را با بصیرت عجین کردند چرا که اگر علم، در حوزه اندیشه بماند ممکن است که برای امنیت بشریت مزاحمت ایجاد کند، چه بسیار عالمانی که به دلیل بی‌بهره بودن از بصیرت، در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی به کشور آسیب رسانده و ضررشان، به مراتب از دشمنان شناخته شده بیشتر است.

شهرستان ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، ۲۱ شهید طلبه تقدیم اسلام کرده است.

ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، مدل هوش مصنوعی بزرگ تبدیل متن به ویدیو که قادر به ایجاد یک ویدیوی ۱۶ ثانیه‌ای با کیفیت بالا و وضوح ۱۰۸۰ p با یک کلیک است، در پکن رونمایی شد.

این هوش مصنوعی که با نام «ویدو» (Vidu) شناخته می‌شود، توسط دانشگاه چینهوا و یک شرکت چینی فعال در حوزه هوش مصنوعی توسعه یافته و نخستین مدل هوش مصنوعی بزرگ تبدیل متن به ویدئو در چین با مدت طولانی، ثبات استثنایی و قابلیت‌های پویا است.

دانشمندان می‌گویند، انتظار می‌رود این شرکت به پیشرفت‌های قابل توجهی در تحقیقات پایه و فناوری‌های اصلی و کلیدی دست یابد، بنیاد توسعه نسل جدید هوش مصنوعی چین را مستحکم کند و کاربرد این فناوری را در صنایع مختلف ترویج دهد. 

مدل جدید از هوش مصنوعی باعث ایجاد ویدیو‌های پویایی می‌شود که می‌تواند برای مختلف اهداف مورد استفاده قرار گیرد. هوش مصنوعی ویدو همچنین می‌تواند ویدئو‌هایی با صحنه‌های پیچیده و مطابق با فیزیک دنیای واقعی، مانند نور و سایه‌های واقع‌گرایانه و حالات دقیق چهره تولید کند. این مدل همچنین تخیل بسیار بالایی دارد تا اجسام پیچیده و دقیق را هم به تصویر بکشد.

این تکنولوژی جدید که به نام متن به ویدیو‌ شناخته می‌شود، با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری عمیق و شبکه‌های عصبی مصنوعی ایجاد شده که توانایی تحلیل و تبدیل متن به قالب‌های دیگر را دارد.

این نوآوری به عنوان یکی از پیشرفت‌های بزرگ در زمینه هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی توصیف می‌شود، چراکه این امکان را فراهم می‌کند که اطلاعات و داده‌های متنی به صورت ویدیویی تبدیل شوند تا در حوزه‌های مختلفی از جمله آموزش، تبلیغات، خبرنگاری و سرگرمی مورد استفاده قرار گیرد و امکانات جدید و جذابی را برای کاربران فراهم کند.

با معرفی این مدل هوش مصنوعی جدید، چین نشان داده که پیشروی در زمینه تکنولوژی و هوش مصنوعی را جدی می‌گیرد و از توانایی و تخصص بالای محققان و مهندسان خود برای توسعه تکنولوژی‌های نوین بهره می‌برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد