Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی درز اطلاعات گزارش محرمانه مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران را نگران‌کننده ارزیابی کرد.

این نماینده روس در پیامی در حساب توئیتری خود بخشی از اظهاراتش در نشست روز سه شنبه شورای حکام را منتشر کرد. در نشست شورای حکام که به صورت وبینار برگزار شد نماینده روسیه ضمن ابراز نگرانی شدید از درز اطلاعات محرمانه مدیرکل آژانس درباره ایران، آن را اقدامی غیر قابل قبول دانست که یکپارچگی شورای حکام را تضعیف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیانوف بخش دیگری از اظهارات خود در نشست شورای حکام را در قالب توئیت دیگری منتشر کرد و نوشت: روسیه به شکلی تزلزل‌ناپذیر از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) حمایت می‌کند. این دیپلمات روس تاکید کرد این واقعیت که برجام هنوز زنده است و تهران به قدر کافی شجاعت برای ادامه اجرای آن را دارد، از ماهیت منحصر بفرد و بی نظیر این توافق هسته‌ای حکایت دارد.

اولیانوف همچنین اظهار داشت تلاش آمریکا برای توقف معافیت هسته‌ای ایران، که بر مبنای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت مجاز شمرده شد، تنها به چالش کشیدن شورای امنیت و معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای است. وزیر خارجه آمریکا اخیرا از پایان دادن به معافیت‌های تحریمی مرتبط با برجام طی ۶۰ روز خبر داد.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی نشستی خبری و در ادعایی بی‌مورد اعلام کرد که تهران مانع از دسترسی آژانس به دو سایت هسته‌ای خود می‌شود. او این را هم مدعی شد که ایران باید همکاری بیشتری با کارشناسان بین‌المللی در مورد مسائل مورد اختلاف از خود نشان دهد.

کشور‌های انگلیس، آلمان و فرانسه طی قطعنامه‌ای ضدایرانی، مدعی شده‌اند که کشورمان باید شفافیت بیشتری را در تحقیقات آژانس بین‌المللی اتمی از خود نشان دهد. این سه کشور اروپایی طرف برجام با تنظیم این قطعنامه، خواستار همکاری کامل ایران با تحقیقات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شدند. به گفته رسانه‌ها، قطعنامه سه کشور اروپایی اولین اخطار رسمی شورای حکام آژانس اتمی به کشورمان از سال ۲۰۱۲ است.

ادعای کشور‌های اروپایی و مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حالی مطرح می‌شود که ایران همواره همکاری خود با آژانس را اثبات و به وظایف خود در چارچوب قانون عمل کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: روسیه میخائیل اولیانوف آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران شورای حکام پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند

مدیرکل پست استان زنجان گفت: ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

جواد رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی برنامه عملیاتی اعلام شده در سال گذشته با تلاش و همت همکاران واحد کدگذاری استان طرح ژئوکد به پایان رسید و هم‌اکنون همه شهرهای استان دارای ژئوکد هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ روستای پرجمعیت در استان دارای ژئوکد شده و به‌روزرسانی اطلاعات کدپستی اکثر روستاهای استان انجام شده است، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های تابعه استان، عملیات ژئو کد روستایی آغاز خواهد شد.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همه زیرساخت‌های موجود در استان که نیاز به اطلاعات مکان محور دارند، مشکل آنها با اجرای طرح نشانی استاندارد ملی حل می‌شود که این موضوع بسیار مهم است.

رسولی ادامه داد: جی نف (GNAF) یک استاندارد اطلاعات مکانی در حوزه نشانی و مخفف Geo Coded National Address File به معنی «پایگاه نشانی استاندارد مکان محور» است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای هوشمندسازی، پست استان در سرویس‌های نوین از قبیل احراز مکانی الکترونیکی تعداد ۱۰۵.۳۴۷ احراز را در سال ۱۴۰۲ انجام داده است.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همچنین پست استان اقدام به هوشمندسازی توزیع روستایی کرده و ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این اداره کل آمادگی راه‌اندازی صنادیق هوشمند توزیع را دارد.

کد خبر 749016

دیگر خبرها

  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!