Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@15:05:07 GMT

نرخ سکه و طلا در 28 خرداد99

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۴۸۷۷

بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۷ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان است. ناطقان: به نقل از  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز  با قیمت ۷  میلیون و ۷۱۰ هزار تومان،  نیم سکه ۳  میلیون و ۸۲۰هزار  تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان و سکه گرمی  یک میلیون و ۱۲۰ هزار  تومان داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به  یک هزار و ۷۲۸ دلار  رسیدو هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ  ۷۵۵هزار و ۳۴۱ تومان معامله می‌شود.
بیشتر بخوانید

 نرخ سکه و طلا در ۲۶ خرداد؛ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۷ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسید

شما می توانید نرخ امروز  طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:
 

  نرخ سکه و طلا در ۲۸ خرداد ۹۹ محصول  نرخ (تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۷.۷۱۰.۰۰۰ سکه طرح امامی  ۷.۴۰۰.۰۰۰ نیم سکه بهار آزادی ۳.۸۲۰.۰۰۰ ربع سکه بهار آزادی ۲.۰۷۰.۰۰۰ سکه گرمی  ۱.۱۲۰.۰۰۰ اونس جهانی  یک هزار و ۷۲۸ دلار طلای ۱۸ عیار  ۷۵۵.۳۴۱
گفتنی است قیمت های ذکر شده براساس نرخ اعلام شده  از سوی اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: سکه و طلا ، بازار ، قیمت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سکه و طلا بازار قیمت سکه تمام بهار آزادی هزار تومان سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم

در اواسط بهار، برف سنگینی در منطقه کوهستانی گورسکی کوتار (شمال غربی) این کشور بارید و به گفته رسانه‌های محلی، ضخامت لایه برف در آنجا به ۱۵ سانتی‌متر رسید.

در واقع، حال و هوای متغیر آب و هوا و بارش برف حتی اگر در ماه آوریل هم باشد، مردم این منطقه را شگفت زده نمی‌کند، اما در واقع از تغییرات گسترده دما و کاهش شدید آن در عرض چند روز شگفت زده می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • به تماشای بوستان‌های شهرکرد در بهار بنشینید + تصاویر
  • زیباترین بهار تهران را در این لوکیشن‌ها ببینید
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه