Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در همایش شهرداران و شورا‌های اسلامی استان در فردوس گفت : ما آمادگی کامل داریم تا در قالب تعریف پروژه‌های در دست احداث، نهایت همکاری رو با شهرداری‌های خراسان جنوبی داشته باشیم تا طرح‌های نیمه تمام هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : شهرداران شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت یک پروژه را تعریف کنند که حتما تا پایان دولت به اتمام برسد.

جمالی زاده گفت : فقط پروژه‌هایی حمایت می‌شوند که دارای طرح و برنامه مشخص باشند.

استاندار خراسان جنوبی هم گفت: با وجود تمام محدودیت‌هایی که داریم، اما شاهد عملکرد خوبی از شهرداری‌ها در استان هستیم.

معتمدیان با اشاره به ظرفیت‌های خوب خراسان جنوبی افزود: ما در استان ظرفیت‌های بالقوه‌ی خوبی داریم که اگر حمایت و هدایت شوند سبب رونق بیش از پیش استان خواهد شد.

او گفت: در بخش نیرو، تلاش میکنیم ۷۵۰۰ نیروگاه خورشیدی خانگی با اشتغال ثابت ۷۵۰۰ نفر را تا پایان دولت به بهره برداری برسانیم و به مردم واگذار کنیم.

بیشتر بخوانید

ابلاغ ۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال بنیاد برکت برای بیرجند و زیرکوه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز تخصیص منابع اعتباری بر مبنای جمعیت را مهمترین چالش شهرداران و دهیاران استان عنوان کرد و گفت: خراسان‌جنوبی با ۱۵۰ هزار کیلومتر وسعت، کمتر از ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که این مساحت گسترده با جمعیت کم ساکن، سختی‌های مدیریتی خاصی را به همراه دارد.

میر جعفریان افزود: با پیگیری‌های استاندار خراسان جنوبی، کل اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان به ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با دیگر مناطق باز هم بسیار ناچیز است و با وسعتی که شهر‌های استان دارند، این حجم منابع کارایی ندارد و مانع بزرگی برای پیشبرد اهداف و برنامه هاست.

او از معاون وزیر کشور خواست؛ این موضوع مهم را در برنامه ریزی‌های کلان کشور مورد توجه قرار دهد.

در این همایش تفاهم نامه‌ای بین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و استانداری خراسان جنوبی برای ارتقاء و تقویت خدمات شهرداری‌ها از ظرفیت‌های منطقه و شهر خود نهایت استفاده را ببرندرسانی و اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری‌های استان امضا شد.

معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌های کشور در سفر امروز خود به شهرستان فردوس همچنین از مسکن روستایی، کارگاه سنگ تراشی و گوهر تراشی، آب انبار‌ها و مزار شهدای روستای خانکوک فردوس و اماکن گردشگری باغستان فردوس بازدید کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری دهیاری پروژه خراسان جنوبی شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و وزیر علوم تحقیقات و فناوری در آزمونهای خراسان جنوبی گفت:  دیروز و امروز تعداد ۱۴۹۰۰ داوطلب در تمامی گروه‌های آزمونی نوبت اول کنکور سراسری، در استان خراسان جنوبی به رقابت با یکدیگر پرداختند که از این تعداد ۶۳۵۴ داوطلب در دانشگاه بیرجند در آزمون شرکت کردند.

. لامعی با بیان اینکه  این آزمون در ۱۰ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: صبح امروز در آخرین روز از برگزاری کنکور سراسری، گروه علوم تجربی با 5 هزار و 638 داوطلب در استان همزمان با سراسر کشور با یکدیگر رقابت کردند که 2 هزار و 757 نفر در دانشگاه بیرجند به رقابت پرداختند.

وی از سهم 68.53 درصدی خانمها  و سهم 31.46 درصدی آقایان خراسان جنوبی در آزمون گروه علوم تجربی نیز خبرداد.

رئیس دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و وزیر علوم تحقیقات و فناوری در آزمونهای خراسان جنوبی درخصوص جاماندگان از کنکور که بخاطر سیل نتوانستند دراین آزمون شرکت کنند گفت: در حال تهیه گزارش و نامه ای برای سازمان سنجش هستیم اما آنچه مسلم است تکرار آزمون در دو هفته دیگر خواهد بود که دراین مدت اطلاع رسانی از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد و احتمالا در هفته سوم آزمون برگزار می شود که باید داوطلبان جامانده از کنکور این اخبار را از طریق سایت سازمان سنجش و یا دانشگاه بیرجند پیگیری کنند. 

دیگر خبرها

  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت