Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، دفتر آیت الله وحید خراسانی در کانال منتسب به این مرجع تقلید، گزیده ای از بیانات این مرجع تقلید و مجالس روضه خوانی سال گذشته را به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) بارگذاری کرده است.

دفتر آیت الله صافی گلپایگانی هم نوشتارهایی از این مرجع تقلید به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در سایت و کانال رسمی متعلق به آیت الله صافی بارگذاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دفتر آیت الله شبیری زنجانی نیز با ذکر احادیثی از امام صادق(ع) در کانال رسمی مربوط به این مرجع تقلید، این روز را گرامی داشت و با قراردادن عکس نوشته ای، روز شهادت پیشوای ششم شیعیان را تسلیت گفت.

دفتر آیت الله سبحانی هم توئیت کرد: «امام صادق(ع) نهضت عاشورا را زنده نگه داشت و در احیا، گسترش، بزرگداشت و پاسداری نهضت حسینی نقش بی بدیلی ایفا کرد.» و این توئیت را در صفحه های مربوط به خود در فضاهای مختلف قرار داد.

دفتر آیت الله مکارم شیرازی هم در پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید، سخنی از ایشان درباره امام صادق(ع) را تصویرسازی کرده است ضمن اینکه در یادداشتی که روی این پایگاه قرار داده است، سخنانی از این مرجع تقلید درباره حیات علمی و سیاسی امام صادق(ع) قرار داده است.

دفتر آیت الله صانعی نیز علاوه بر ذکر احادیثی از امام صادق(ع) در کانال خود، یکی از سخنرانی ها و مراسم روضه خوانی مربوط به سال گذشته را در کانال خود بارگذاری کرد.

همچنین مراسم روضه به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در فضای مجازی از سوی دفتر آیت الله نوری همدانی برگزار شد.

مجلس عزاداری در بیت مرحوم آیت الله بروجردی نیز با سخنرانی آقایان میرشفیعی و حسن آبادی به صورت مجازی و به صورت زنده از شبکه های اجتماعی پخش شد.

همچنین مراسم عزاداری به همین مناسبت در مسجد اعظم به روال هرساله سه شنبه شب برگزار و به صورت مجازی از شبکه های اجتماعی تقدیم حضور علاقمندان شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مرجع تقلید دفتر آیت الله امام صادق ع شهادت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) عزاداری شهادت امام صادق(ع) در قم و مشهد

(تصاویر) عزاداری شهادت امام صادق(ع) در قم و مشهد

دیگر خبرها

  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • عزاداری و دسته‌روی سالروز شهادت امام صادق(ع) در قروه برگزار شد
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • (تصاویر) عزاداری شهادت امام صادق(ع) در قم و مشهد