Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@00:17:25 GMT

حبس و مصادره اموال عموی بشار اسد در فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۵۵۶۴

حبس و مصادره اموال عموی بشار اسد در فرانسه

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت شبکه المیادین، در جلسه دادگاهی امروز علاوه بر تعیین چهار سال حبس برای او و مصادره تمام املاک و دارایی‌هایش در فرانسه یکی از املاک رفعت اسد در لندن نیز به ارزش ۲۹ میلیون یورو مصادره شد.

پیشتر نمایندگان دادستانی فرانسه، رفعت اسد، وزیر دفاع و معاون رئیس جمهوری پیشین سوریه و عموی بشار اسد، رئیس‌جمهوری کنونی این کشور را به "اختلاس اموال دولتی سوریه برای ایجاد امپراتوری املاک و مستغلات در پاریس به ارزش ۹ میلیون یورو از طریق کلاهبرداری" متهم کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان دادستانی فرانسه خواستار صدور حکم حبس برای مدت چهار سال و پرداخت جریمه به ارزش ۱۰ میلیون یورو (۱۱ میلیون دلار) برای رفعت اسد و همچنین مصادره املاک و دارایی‌های وی شده بودند.

منبع: فردا

کلیدواژه: عموی بشار اسد فرانسه حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای

دادستانی تهران علیه برخی فعالان رسانه‌ای در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

دیگر خبرها

  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • صدور سند مالکیت املاک با وجود بدهی به دولت، مجاز شد
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود؛ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای
  • جزئیات جدید از پرونده بابک زنجانی؛ بازگشت ۱۹۶۷۵۰۰۰۰۰هزار یورو به خزانه | دارایی او از بدهی اش بیشتر بود؟
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود/ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • بازگشت بیش از یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو به خزانه
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست