Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@21:06:20 GMT

تخریب 3 ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان دهاقان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۵۵۶۹

تخریب 3 ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان دهاقان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان گفت: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی از ابتدای سال تاکنون 3 ساخت و ساز غیرمجاز واقع در مزارع سطح شهرستان دهاقان تخریب شده است.

امیر صفرپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دهاقان با اشاره به تخریب ساخت و ساز غیرمجاز اراضی کشاورزی در شهرستان دهاقان اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی، کارشناس حقوقی اداره امور اراضی مدیریت با هماهنگی با دادستان شهرستان و همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دهاقان از ابتدای سال تاکنون اقدام به تخریب ۳ ساخت و ساز غیرمجاز شامل دیوار کشی، اتاقک واقع در مزارع سطح شهرستان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان با تأکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی افزود: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان این‌که تیم‌های گشت جهاد کشاورزی دهاقان به صورت شبانه‌روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می‌کنند، بیان کرد: همه مالکان و کشاورزان قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان مکاتبه کنند.

صفرپور با تأکید بر این‌که بی‌شک مشارکت و نظارت عمومی مردم، بهترین و موثرترین راه برای حفاظت از سرمایه‌های ملی کشور است، عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی، مراتب را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی تلفن ۱۳۱ و یا مراجعه به واحدهای کشیک مستقر در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان و مدیریت‌ امور اراضی استان اصفهان اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/م۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزی تخریب تغییر کاربری کاربری اراضی کشاورزی تخریب تغییر کاربری کاربری اراضی تغییر کاربری اراضی ساخت و ساز غیرمجاز حفاظت از اراضی کشاورزی جهاد کشاورزی شهرستان ساخت و ساز غیرمجاز اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشای ۵۴ هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه شالیکاران گیلانی تاکنون ۱۸۸ هزار هکتار از شالیزار‌های خوددمعادل ۷۹ درصد را شخم زده‌اند، گفت: کشاورزان با استفاده از بارش‌ها ۵۴ هزار هکتار از مزارع خود را نشا کردند.

محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان پیش از ظهر امروز در گفت و گو با سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه شالیکاران گیلانی تاکنون ۱۸۸ هزار هکتار از شالیزار‌های خوددمعادل ۷۹ درصد را شخم زده‌اند، اظهار کرد: کشاورزان با استفاده از بارش‌ها ۵۴ هزار هکتار از مزارع خود را نشا کردند.وی با اشاره به رهاسازی آب پشت سد سپیدرود از روز گذشته در کانال‌های و نهر‌های کشاورزی گفت: شالیکاران باید بر اساس تقویم زراعی اقدام کنند و به کشت و کار خود سرعت دهند.رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه تاکنون ۲۰۵ هزار هکتار از شالیزار‌ها استان خزانه گیری شده است، افزود: گیلان ۳۰۰ هزار شالیکار دارد و سالانه حدود ۷۰۰ هزار تن برنج سفید تولید می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اردبیل در صدور اسناد اراضی کشاورزی رتبه اول را کسب کرد
  • دو بنای غیر مجاز در بهشهر قلع و قمع شد
  • نشای ۵۴ هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان
  • رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • ۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد
  • ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • آزاد سازی ۳۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز