Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@07:01:11 GMT

مجروح شدن آتش نشان مشهدی در حین ماموریت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۵۵۹۲

مجروح شدن آتش نشان مشهدی در حین ماموریت

آتش نشان مشهدی در حین ماموریت به دلیل برخورد یک دستگاه خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: دقایقی مانده به بامداد دیروز حادثه نشت سوخت از یک خودرو در میدان جمهوری اسلامی شهر مشهد به‌سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۴۷ آتش‌نشانی به‌محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آتشپاد دوم امیر عزیزی افزود : آتش نشانان با حضور در محل، در حین انجام عملیات پیشگیرانه بواسطه نشت سوخت از خودرو و اقدامات ایمنی لازم در محل بوده اند که یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ بدون توجه به علائم هشدار دهنده توسط آتش نشانی، با یکی از آتش نشانان حاضر در صحنه ماموریت برخورد که این اتفاق منجر به مصدومیت این آتش نشان مشهدی از ناحیه سر، صورت و پا می شود که بلافاصله دیگر آتش نشانان حاضر در صحنه به یاری وی شتافته و ضمن درخواست حضور فوری اورژانس از طریق شبکه بی سیم ، امداد رسانی اولیه به این آتش نشان انجام می دهند. آتشپاد دوم امیر عزیزی افزود : با حضور تکنسینهای اورژانس، این آتش نشان به سرعت به بیمارستان منتقل و خوشبختانه وضعیت جسمانی این آتش نشان پس از عمل جراحی انجام شده بر روی وی مساعد است و علت دقیق حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است. وی از همه شهروندان تقاضا کرد به محض رویت خودروهای آتش‌نشانی بخصوص در بزرگراه ها یا تجمع خودروهای امدادی در سطح شهر ، سرعت مطمئنه را رعایت کرده و با احتیاط از کنار صحنه حادثه بدون توقف بی مورد عبور کنند. منبع: صداوسیما

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی مشهد پژو 405 آتش نشان آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت مجروح حادثه هنگ ژال در بانه

مجروح حادثه هنگ ژال در بانه به فیض شهادت نائل شد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، استوار یکم "جلال اعتماد" (اهل شهرستان قروه) که در حادثه تیراندازی افراد معاند به برجک هنگ مرزی ژال در بانه کردستان مجروح شد بود، بر اثر شدت جراحات وارده به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

گفتنی است در این حادثه که روز ۱۲ اردیبهشت اتفاق افتاد سرباز وظیفه "فرزین دلیان" اهل کرمانشاه به خیل شهدای انتظامی پیوست.

روح شان شاد...

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • شهادت مجروح حادثه هنگ ژال در بانه
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی