Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محسن حاج‌میرزایی عصر امروز با حضور در خراسان‌شمالی در جمع اصحاب رسانه این استان با بیان اینکه نیرو‌های شاغل در آموزش و پرورش در راستای احیای ارزش‌های دینی و انقلابی تلاش دارند، اظهار داشت: مهمترین ماموریت آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت انسان‌ها در ابعاد مختلف شخصیتی نوجوانان و جوانان است بنابراین شاخص‌ترین ماموریت و هدف آموزش و پرورش آمادگی انسان‌ها جهت دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و همچنین صیانت از آسیب‌ها و مخاطرات پیش‌رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با احتمال بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تصریح کرد: در حال حاضر امکان پیش‌بینی صحیحی در راستای شروع سال تحصیلی جدید برای آموزش و پرورش مشخص نیست و ما خودمان را برای رویارویی با شرایط مختلف آماده کرده‌ایم که اگر امکان حضور دانش آموزان در مدارس فراهم باشد آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: اگر قرار باشد دانش‌آموزان تنها در مقطعی از سال در مدارس حضور داشته باشند باز هم آموزش و پرورش این آمادگی را جهت ارائه خدمات به دانش آموزان دارد که در این بین ممکن است برخی از دروس به صورت حضوری و برخی از دروس از بستر فضای مجازی به دانش آموزان ارائه شود.

حاجی میرزایی گفت: اگر ناگزیر باشیم تعداد دانش آموزان حاضر در کلاس‌های درسی را محدود کنیم برای این مهم آموزش و پرورش آمادگی لازم را نیز دارد که با توزیع دانش‌آموزان در طول هفته بخشی از آموزش را به صورت حضوری و غیرحضوری دنبال کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش برای هر وضعیتی در جهت شروع سال تحصیلی جدید آماده است و امیدواریم کمترین اختلال را در سیستم آموزشی دانش آموزان شاهد باشیم. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، وزیر آموزش و پرورش ، کرونا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزیر آموزش و پرورش کرونا آموزش و پرورش دانش آموزان سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، نقی سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش قزوین گفت: ۱۷ هزار معلم در قزوین وظیفه تدریس ۲۵۰ هزار دانش آموز را در ۱۶۷۰ مدرسه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با موج گسترده‌ای از بازنشستگی معلمان قزوینی روبرو بودیم و کار برای ما سخت شده بود، تاکید کرد: ۱۰۳۰ نفر از معلمان در سال گذشته در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه تقریباً به همین میزان نیز در سال گذشته معلم جذب نظام آموزشی استان قزوین شد، تاکید کرد: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

وی عنوان کرد: معوقات دی، بهمن و اسفند ماه فرهنگیان و نیرو‌های خرید خدمت و کلیه بدهی حوزه امتحانات به همراه هدیه روز معلم طی یک تا ۲ روز آینده به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

سیاهکالی مرادی اضافه کرد: در سال گذشته برای تجهیز مدارس فن و حرفه‌ای ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده بود که این رقم در سال جدید با افزایش صد در صدی به ۲۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی مدارس با ۵۰ درصد رشد از ۳۳ سانتیمتر به ۴۸ سانتیمتر رسید، عنوان کرد: در دولت سیزدهم ۷۴ چمن مصنوعی در مدارس استان ساخته شده و امیدواریم این تعداد به ۱۰۰ زمین چمن افزایش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه ۷۵ دانش آموز مبتلا به اوتیسم در قزوین تحصیل می‌کنند این آمار را افزایشی خواند و عنوان کرد: ۸ نفر از این دانش آموزان دختر و ۶۷ نفر نیز دانش آموز پسر هستند.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۹۹۰ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان قزوین شناسایی شدند که موفق شدیم با همراهی دستگاه‌های دیگر ۴۶۱ نفر را به چرخه تحصیل بازگردانیم.

دیگر خبرها

  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد