Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور در پی گزارش سعید اوحدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات این بنیاد به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بویژه در شرایط اقتصادی کنونی و همچنین ظرفیت های اقتصادی بنیاد شهید و راهکارهای افزایش این ظرفیت هادر جهت خدمت رسانی به جامعه هدف این بنیاد ، تاکید کرد که کشور مدیون ایثارگری های خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است و همه تلاش ها در دولت و بویژه بنیاد شهید، باید بر ماموریت ذاتی خود که خدمت به این عزیزان متمرکز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی با اشاره به گزارش رئیس بنیاد شهید درباره مجموعه ظرفیت های اقتصادی بنیاد اظهارداشت: ضروری است برنامه ریزی ها در خدمت اهداف حمایتی بنیاد شهید از جامعه هدف یعنی خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران باشد.

‎رئیس جمهور بازدید و سرکشی از خانواده های این عزیزان را به عنوان گامی ضروری از سوی مسوولان بنیاد شهید عنوان کرد و بر تداوم این دیدارها و رساندن این پیام رسا به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مبنی بر اینکه دولت در کنار این عزیزان آماده خدمت رسانی است، تاکید شود.

‎دکتر روحانی همچنین با اشاره به گزارش هایی در بحث برخی نابسامانی ها  در گلزارهای شهدا در سراسر کشور و تاکید مقام معظم رهبری بر این موضوع، تاکید کرد که ضروری است بنیاد شهید با همکاری مجموعه های استانی، موضوع ساماندهی گلزارهای شهدا را به عنوان ماموریتی ویژه در دستور کار خود قرار دهد.

‎به رئیس بنیاد شهید مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع تاکید داشتند رئیس جمهور به بنیاد بر این ماموریت تاکید کرده و با همکاری مجموعه های استانی موضوع ساماندهی گلزارهای شهدا در دستور کار بنیاد شهید قرار بگیرد.

اخبار مرتبط مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رئیس بنیاد شهید استعفا داد/ روحانی پذیرفت

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا بنیاد شهید حسن روحانی شهدا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جانبازان و ایثارگران رئیس بنیاد شهید گلزارهای شهدا رئیس جمهور معظم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده مرزبانی استان در دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی در خراسان جنوبی، گفت: از بزرگ‌ترین آرمان‌های شهدا، اعتلای ارزش‌های بلند اسلام و پاسداری از دستاورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی است.
سردار شجاعی با بیان اینکه راه شهدا تا رسیدن به تا رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس ادامه خواهد داشت، افزود: شهدا و خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی انقلاب اند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.
شهید ستوانیکم حسن بادامکی از مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی سراوان بود که ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود