Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بعد از ظهر روز گذشته (سه شنبه ۲۷ خرداد) دو فروند کشتی صید صنعتی ترال که در محدوده آب‌های منطقه چابهار و کنارک لنگر انداخته و در تخلفی آشکار با ورود به محدوده ۱۲ مایلی، در صید گاه ماهیگیران بومی مشغول صید ممنوعه ترال بودند؛ توسط یگان دریایی امام علی (ع) ندسا در چابهار توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

>>>>در همین رابطه بخوانید؛

جزئیات مهم توقیف دو کشتی در آب‌های ایران توسط سپاه پاسداران

توقیف این شناورهای صید ترال با اشراف اطلاعاتی بسیج دریایی و رزمندگان پایگاه دریایی امام علی (ع) و در پی اعتراض صیادان بومی منطقه کنارک و چابهار، با حکم قضائی دادستان کنارک صورت گرفت.

شناورهای توقیف شده که حامل بیش از ۸۰ تن انواع ماهی می‌باشند، به منظور انجام مراحل قانونی به لنگرگاه پایگاه دریایی امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه منتقل شدند.

2727

کد خبر 1400641

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی سپاه چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضائیه گفت: امروز امکانات نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای امروز (۱۳ اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران در بندرعباس افزود: امروز قدرت و عظمت بازدارندگی نیروهای مسلح به فرماندهی فرمانده کل قوا، نقش اصلی را برای پیشبرد اهداف دارد.

وی گفت: پس از ۴۰ سال وقتی جوانان با انرژی و ایمان در مسیر ارتقای نیروهای مسلح گام بر می‌دارند، انسان احساس عزت و افتخار می‌کند.

رئیس قوه قضائیه افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه، امکانات و توانایی‌های نیروی دریایی سپاه پیشرفته است و دشمن انگشت به دهان مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن اژه‌ای گفت: امروز مسائل ما به هم پیوسته است و در زمینه‌های مختلف از جمله امنیتی، دفاعی و فردی برای نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد.

وی افزود: قوه قضائیه همه‌ی امکانات خود را برای حمایت و پشتیبانی در جهت رفع موانع از سر راه اهداف نیروهای مسلح به کار می‌گیرد.

رئیس قوه قضائیه بررسی بازدیدهای سفر قبلی تا امروز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هماهنگی‌ها خوب بوده ولی همچنان نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • خروج ناوهای اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم