Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون کل وزارت بهداشت گفت: استان کرمانشاه از نظر شیوع کرونا و تعداد موارد بستری جایگاه دوم کشور را دارد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، ایرج حریرچی عصر امروز نشست در ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه در حال حاضر دومین استان کشور از نظر روند شیوع بیماری و افزایش میزان بستری بیماران مبتلا به کووید-19 است باید اقدامات جدیدی انجام شود که خوشبختانه برنامه‌ها و اقدامات صحیحی در این راستا توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه به پیش‌ بینی انجام شده جهت افزایش تعداد تخت‌های بستری در هفته‌های آتی مشکل خاصی در خصوص تأمین امکانات درمانی در استان کرمانشاه وجود ندارد.

حریرچی گفت: جهت عادی سازی شرایط درمانی مراکز بیمارستانی در راستای ارائه خدمات درمانی به بیماران که به دلیل بیماری‌های مختلف دچار مشکل شده‌اند اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: بنابراین در این راستا پیشنهاد می‌کنم با توجه به ضرورت ادامه روند درمانی این نوع بیماران کمیته‌ای جهت مدیریت و بازگشایی مجدد بخش‌های غیرکرونایی و ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به بیماران مختلف تشکیل شده و پروتکل‌های لازم پیش‌ بینی شود.

وقتی یک تلویزیون اینترنتی پرچم فرهنگ و هنر را بالا نگه می‌دارد/ "شرجی" گرما‌بخش خانه‌ هرمزگانی‌‌ها در ایام کرونایی‌روند ابتلا به بیماری کرونا در بروجرد نزولی است/ مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را کنار گذاشتندزاهدان| ظرفیت‌های جدیدی ماه‌های آینده در حوزه درمان کرونا ایجاد می‌شود

محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: با توجه به افزایش شیوع بیماری در ایام اخیر پیش‌بینی لازم جهت افزایش 100 تخت در هفته را انجام داده و اقدامات اجرایی لازم صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: بیشترین آمار ابتلا در استان بعد از تعطیلات عید فطر بوده که به‌دلیل انجام مسافرت‌ها و مراسم و همچنین عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی بوده است. 

مرادی گفت: قبل از شیوع بیماری کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) 17 تا 20 درصد از بیماران ارجاعی از استان‌های اطراف بوده که این موضوع پس از شیوع بیماری کرونا عملا به صفر رسیده است و این امر سبب کاهش میزان مراجعات در اثر ترس مردم از ابتلا در بیمارستان بوده است‌.

بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز در این نشست گفت: پیش بینی انجام شده در ابتدای فرآیند برای 1000 تخت بستری بوده که در فاز‌های مختلف راه‌اندازی شده است و خوشبختانه تاکنون مشکل و کمبودی در تخت بستری برای بیماران کرونایی نداریم.

وی عنوان کرد: 130 تخت خالی در مراکز کرونایی وجود دارد و پیش‌‌بینی‌های لازم جهت افزایش این تعداد نیز انجام شده است.

انتهای پیام/832/ ز

R41380/P/S6,68/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا استان کرمانشاه شیوع بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

 سرمربی لیورپول به درگیری‌ لفظی‌اش با ستاره مصری‌اش در جریان بازی امروز با وستهام واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردان بعدازظهر امروز (شنبه) در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس و در تقابل با وستهام در ورزشگاه المپیک لندن به تساوی 2 - 2 رضایت دادند تا امیدهای‌شان برای قهرمانی در این رقابت‌ها کمرنگ‌تر شود، پس از این دیدار گفت: ما بسیار ناراحتیم. این یکی از چهار بازی سخت ماه در 10 روز اخیر بود. فکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند اما ما روی موقعیت نه‌ چندان جدی دروازه‌‌مان باز شد.

وی همچنین درباره درگیری لفظی که کنار زمین با محمد صلاح مصری به هنگام فرستادن او به زمین به همراه داروین نونیز و جو گومز داشت که در نهایت با مداخله نونیز این غائله پایان یافت، اظهار داشت: ما درباره این موضوع در رختکن صحبت کردیم و از جانب من مشکلی نیست و همه چیز خوب است. آیا محمد صلاح هم موضوع را حل شده می‌داند؟ بله، من این‌طور حس می‌کنم.

کلوپ که شاگردان در حال حاضر با 75 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند و آرسنال 77 امتیازی (یک بازی کمتر انجام داده) و منچسترسیتی 76 امتیازی (دو بازی کمتر انجام داده) را بالای سر خود دارد، درباره اینکه آیا امید قهرمانی‌شان با این نتیجه بر باد رفت، خاطرنشان کرد: من واقعاً به این موضوع فکر نمی‌کنم. پیش از این گفته بودم که باید بازی‌های‌مان را ببریم و این کار را نکردیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کنید منچسترسیتی و آرسنال در هفته‌های پایانی ممکن است دو یا سه بازی را ببازند؟»، گفت: خیر، فکر نمی‌کنم!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمد صلاح از رکورد سوارز عبور کرد رکورد جدید برای محمدصلاح

دیگر خبرها

  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد