Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای شایعه اعتراف اکبر طبری را تکذیب کرد.

در متن این تکذیبیه آمده است:

قرآن کریم می‌فرماید  اگر فاسقی برای شما خبری آورد، آن‌را بررسی کنید و بدون بررسی نه قبول کنید نه نقل کنید.

متأسفانه در جامعه عده‌ای بدون توجه به دستور الهی و به‌دور از اخلاق اسلامی هر خبر و شایعه‌ای را بدون هرگونه تحقیق و بررسی باز نشر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی قبل شایعه‌ای با عنوان ((اعترافات طبری))در فضای مجازی پخش شد که اساساً دروغ و ساختگی بود و در این خبر دروغ نام چندی از افراد سیاسی و مدیران کشور از جمله نام اینجانب ذکر کردند.  این خبر دروغ هم از طرف بعضی از افراد مذکور در اعترافات تکذیب شد و هم از طرف سازمان اطلاعات سپاه تکذیب شد.

اینجانب قبلاً تکذیب کرده بودم و مجدداً دروغ و ساختگی و جعلی بودن آن را اعلام می‌کنم و واحد حقوقی دفتر اینجانب از افرادی که در فضای مجازی آن‌را منتشر کرده و اصلاح نکرده‌اند به‌عنوان نشر اکاذیب شکایت می‌کند.

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی،

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی

27216

کد خبر 1400644

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم اکبر طبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: «آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم، اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسئول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کار‌های کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرف‌های وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه‌ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟