Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@15:06:16 GMT

شکایت وزارت دادگستری آمریکا از بولتون

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۶۳۷۲

وزارت دادگستری آمریکا شکایتی را علیه جان بولتون با هدف متوقف کردن انتشار کتابش که حاوی مطالب محرمانه است، تنظیم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دادگاهی در آمریکا اعلام کرد، وزارت دادگستری آمریکا شکایتی را علیه جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تنظیم کرده تا جلوی انتشار کتاب او که حاوی مطالب و اطلاعات محرمانه است را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: تلاش بولتون برای انتشار این کتاب با چنین محتوایی نقض کامل توافقاتی است که او در حین فعالیت به عنوان مشاور امنیت ملی ترامپ امضا کرده بود و بر اساس آن، به دلیل دسترسی به اطلاعات محرمانه نباید آنها را افشا کند چون این اقدام نقض اعتمادی است که دولت ایالات متحده به وی داشته است.

این در حالیست که منابع مطلع دوشنبه به فاکس نیوز گفته بودند، انتظار می‌رود کاخ سفید به زودی از طریق وزارت دادگستری برای جلوگیری از انتشار کتاب خاطرات بولتون که توزیع آن برای ۲۳ ژوئن تعیین شده است، اقدام کند.

کاخ سفید بارها گفته است، کتاب خاطرات بولتون حاوی اطلاعات محرمانه است اما طوری این اطلاعات را بازگو کرده است که نمی‌توان به راحتی آن‌ها را حذف کرد.

منابع به فاکس نیوز گفتند که این اطلاعات محرمانه "جزء لاینفک" کل مطلب هستند.

انتظار می‌رود در این خاطرات بولتون آمده باشد که "تخلفات" ترامپ فراتر از جنجال اوکراین است که به استیضاح او منجر شد و همچنین او تصمیمات مهمی با توجه به "محاسبات مرتبط به انتخابات دوباره در انتخابات" داشته است.

منبع: الف

کلیدواژه: اطلاعات محرمانه وزارت دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری

رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان نتشر شد.

وی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.

انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود