Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اتحادیه فوتبال اروپا برنامه بازی‌های باقیمانده فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد. تاریخ انتشار: 21:04 - 28 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۸۷۸

خبرگزاری میزان- اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به طور رسمی اعلام کرد بازی‌های باقیمانده از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ‌های ۷ و ۸ آگوست (۱۷ و ۱۸ مرداد) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل برگزاری بازی‌های این مرحله هنوز مشخص نیست، هرچند ممکن است کشور پرتغال میزبان بازی‌های این مرحله باشد.

هچنین بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی به صورت تک‌حذفی در چهار روز متوالی و در تاریخ‌های ۱۲ تا ۱۵ آگوست (۲۲ تا ۲۵ مرداد) برگزار می‌شود. دو ورزشگاه دالوز و ژوزه آوالاده واقع در پرتغال میزبان بازی‌های این دور خواهند بود.

دو دیدار مرحله نیمه‌نهایی هم در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ آگوست (۲۸ و ۲۹ مرداد) و دیدار فینال در تاریخ ۲۳ آگوست (۲ شهریور) در ورزشگاه دالوز برگزار خواهند شد.

طبق اعلام یوفا در صورت تساوی در وقت قانونی بازی، بازی به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی کشیده خواهد شد تا برنده مشخص شود.

قرعه‌کشی دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها نیز در تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیر) در مقر یوفا واقع در شهر نیون سوئیس برگزار خواهد شد.

طبق اعلام یوفا، بازی‌های مرحله انتخابی فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ قهرمانان اروپا از تاریخ ۸ آگوست (۱۸ مرداد) به صورت تک‌بازی شروع خواهد شد. بازی‌های مرحله پلی‌آف، اما همچنان به صورت رفت و برگشت خواهد بود.

باز‌های مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا نیز در تاریخ ۲۰ و ۲۱ اکتبر (۲۹ و ۳۰ مهر) آغاز و در تاریخ‌های ۸ و ۹ دسامبر (۱۸ و ۱۹ آذر) به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: تغییر در نحوه برگزاری و شهر‌های میزبان لیگ قهرمانان و لیگ اروپا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا یوفا لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا

بالاتر از مدافع دورتموند، ستاره برزیلی رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن این هفته از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شناخته شده است.

طرفداری | وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شناخته شد.

یوفا با پایان دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن این مرحله را انتخاب کرد. وینیسیوس جونیور از رئال مادرید و متس هوملس از دورتموند. حال وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید که در بازی مقابل بایرن مونیخ در استادیوم آلیانتس آرنا موفق به ثبت بریس شد به عنوان بهترین بازیکن دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شده است.

نامزدهای بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر