Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه پول اجاره زمین تمرین ندارند گفت که مسئولان شرکت پارس جنوبی راضی به سقوط شاگردانش هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هومن افاضلی درباره تعطیلی تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت:

برای تمرین باید هزینه کنید، حداقل یک زمین داشته باشید و پرسنل تیم را از لحاظ مالی تامین کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه یک جلسه تمرین شامل پول زمین، آب معدنی، تغذیه و ملزومات پزشکی حدود پنج تا شش میلیون تومان است که اقامت بازیکنان یا جلسه تئوری تیم هزینه مجزا دارد. ما این پول را نداریم. پیش‌تر چراغی (سرپرست تیم پارس جنوبی) و من، جلساتی با مدیران مجموعه بانک ملی داشتیم که اجازه دهند با وجود بدهی تمرین کنیم، اما این مدیران هم تا مدت معینی صبر می‌کنند.

شرایط تیم برای کسی مهم نیست

هومن افاضلی در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران، تماسی با اعضای تیم پارس جنوبی داشته‌اند یا خیر، تصریح کرد:

تماسی از جایی نداشتیم و انگار شرایط تیم برای کسی مهم نیست. با مرادی (سرپرست باشگاه) پس از مدت‌ها صحبت کردیم و او حدود ۳۰ میلیون تومان به حساب سرپرست تیم واریز کرد که بخشی از بدهی‌های خود بابت زمین تمرین را پرداخت کردیم. بدهی ما خیلی بیشتر از این است و این مبلغ، بخشی از هزینه تمرینات اخیر ما را پوشش می‌دهد. از حالا هم پولی بابت اجازه زمین نداریم.

خرمدل هیچ اقدامی نکرده است

سرمربی تیم پارس جنوبی درخصوص اقدامات ایرج خرمدل، مدیر جدید منطقه ویژه پارس جنوبی برای این تیم خاطرنشان کرد:

خرمدل هیچ اقدامی نکرده است. ما به احمدی، نماینده جم در مجلس شورای اسلامی امیدواریم و منتظریم برای ما کاری کند. پریشان، عضو شورای شهر جم هم وضعیت تیم را پیگیری می‌کند و فقط این دو نفر پیگیر کارهای ما هستند. آنها به اندازه کافی مشغول کارهای خودشان هستند و از روی علاقه، وضعیت ما را پیگیری می‌کنند.

یک بار تست کرونا دادیم که پول آن را هنوز پرداخت نکرده‌ایم

هومن افاضلی در مورد بلاتکلیفی مگنو باتیستا، هافبک مصدوم پارس جنوبی گفت:

پنج میلیون تومان بابت یک جلسه تمرین نداریم. هزینه رفت و برگشت باتیستا هم خیلی بالاست و طبیعی است که نمی‌توانیم از پس آن بربیاییم. در شروع تمرینات، ملزومات بهداشتی برای مقابله با کرونا را از سازمان لیگ گرفتیم، اما پس از آن دیگر نتوانستیم پروتکل‌ها را رعایت کنیم و بچه‌ها حق دارند نگران سلامتی خود شوند. ما فقط یک تست کرونا دادیم که هنوز پول آن را هم پرداخت نکرده‌ایم.

سفر با هواپیما و اقامت در هتل، ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان هزینه دارد

هومن افاضلی درخصوص آینده تیم پارس جنوبی در لیگ برتر فوتبال عنوان کرد:

اگر بچه‌ها را راضی کنیم که عدم دریافت پول و بلایی را که سر مگنو آمده ندید بگیرند، باز هم باید با هواپیما به شهرهای میزبان برویم و در هتل بخوابیم. همین موضوع، ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان هزینه دارد. اگر پروازی برای برگشت باشد که همان روز برمی‌گردیم، اما معمولاً باید یک روز بیشتر بمانیم تا پرواز برگشت داشته باشیم که هزینه‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان می‌رسد. از کجا این هزینه را بیاوریم؟

چرا باشگاه‌های نفتی را ابتدای فصل واگذار نکردند؟

هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم درخصوص زمزمه‌هایی مبنی بر واگذاری سه باشگاه نفتی به بخش خصوصی اظهار داشت:

وزارت نفت می‌خواهد هر سه باشگاه را واگذار کند، اما چرا ابتدای فصل این کار را نکردند؟ همان موقع باید تکلیف تیم‌ها مشخص می‌شد. پارس جنوبی ابتدای فصل شرایطی بسیار سخت و بودجه بسیار محدودی برای تیمداری داشت. پیروز موسوی (مدیر پیشین منطقه ویژه پارس جنوبی) فوتبالی بود و بودجه‌ای محدود برای یارگیری به باشگاه داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم پارس جنوبی پارس جنوبی جم پارس جنوبی جم تیم پارس جنوبی تیم فوتبال پارس جنوبی هومن افاضلی هومن افاضلی تیم پارس جنوبی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال پیش از دیدار حساس روز چهارشنبه برابر تراکتور ادامه دارد. آبی پوشان خود را برای یکی از حساس ترین بازی های باقیمانده در هفته های پایانی لیگ برتر آماده می کنند و باید فردا عازم تبریز شوند.

اما تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت که حضور او در کمپ مرحوم حجازی و حمایت از تیم نکونام کمی دور از ذهن و غیرمنتظره بود.

پیش از این و زمانی که محمود فکری هدایت استقلال را در لیگ بیستم برعهده داشت، پس از شکست آبی ها برابر فولادی که هدایتش برعهده نکونام بود، ویدیویی از سرمربی سابق استقلال منتشر کرد که واکنش های گسترده ای را به همراه داشت.

آن ویدیو زمینه ساز اختلاف عمیقی میان فکری و نکونام بود تا جایی که کار به انجام مصاحبه و واکنش های میان آنها کشیده شد. با وجود تقابل این دو در استقلال و هوادار که در دور رفت امسال رخ داد، اما مشخص بود که دلخوری ایجاد شده سر این موضوع پابرجاست.

با این حال، حضور فکری در تمرین امروز استقلال جهت حمایت از شاگردان نکونام نشان داد که آنها اختلافات قدیمی را کاملا کنار گذاشته اند و اکنون هر دو امیدوار به قهرمانی استقلال هستند.

رسانه رسمی آبی ها نیز با انتشار تصویری از فکری و نکونام نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. او با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

دیگر خبرها

  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی