Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس جمهور با تقدیر از تلاش های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در پرداخت بدهی وزارت بهداشت، به موضوع بخشی از گزارش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی درباره موضوع نسخه نویسی الکترونیک و پرونده سلامت الکترونیک اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به مصوبه جلسه اخیر دولت الکترونیک و جهش تولید، نسخه نویسی الکترونیک و پرونده سلامت الکترونیک باید تا شش ماه آینده عملیاتی شود و با توجه به این مصوبه، دفترچه های تامین اجتماعی جمع آوری و نسخه الکترونیکی آن جایگزین گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در پی گزارش مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، ضمن تاکید بر ضرورت خروج سازمان تامین اجتماعی از بنگاه داری، تاکید کرد منابع حاصل از عرضه سهام که در جهت خروج از بنگاه داری عرضه می شود، به عنوان ذخایر و سرمایه بین نسلی سازمان و متعلق به جامعه کارگری و بازنشستگان صیانت شود و منابع حاصله می بایست صرف خرید سهام در شرکتهای برتر و سودآور با رعایت عدم بنگاه داری گردد.
دکتر روحانی در ادامه از روند خدمت رسانی به بازنشستگان و استفاده کنندگان از خدمات اجتماعی و همچنین با اشاره به جلسه هفته جاری با دستگاه ها در خصوص توسعه و یکپارچه سازی در خدمات الکترونیک دولت، بر استمرار پرداخت کارکرد به موقع مراکز درمانی تابع وزارت بهداشت وغیر تابعه این وزارتخانه تاکید کرد.
رئیس جمهور با ابراز رضایت از روند تحقق این موضوع و ارتقا اعتبار دفترچه های درمانی، تاکید کرد که به هیچ وجه نباید روند پرداخت هزینه های درمان بیمه شدگان به مراکز درمانی به تعویق بیافتد و ضروری است که این حق بیمه ها به موقع پرداخت شود.
رئیس جمهور با تقدیر از تلاش های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در پرداخت بدهی وزارت بهداشت، به موضوع بخشی از گزارش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی درباره موضوع نسخه نویسی الکترونیک و پرونده سلامت الکترونیک اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به مصوبه جلسه اخیر دولت الکترونیک و جهش تولید، نسخه نویسی الکترونیک و پرونده سلامت الکترونیک باید تا شش ماه آینده عملیاتی شود و با توجه به این مصوبه، دفترچه های تامین اجتماعی جمع آوری و نسخه الکترونیکی آن جایگزین گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نسخه نویسی الکترونیک و پرونده سلامت الکترونیک مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت