Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:20:41 GMT

مربی فولاد: سراج در مورد تیم خودش حرف بزند، نه فولاد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۷۰۹۵

مربی فولاد: سراج در مورد تیم خودش حرف بزند، نه فولاد

ایسنا/خوزستان مربی گلرهای فولاد در واکنش به صحبت‌های امروز بهنام سراج، سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در مورد هزینه تیم فولاد در اردوی تهران، گفت: خواهش ما از سراج این است که در مورد تیم خودش صحبت کند.

نادر غبیشاوی درباره وضعیت این‌روزهای تیم فولاد اظهارکرد: تمرینات خود را در اهواز دنبال می‌کنیم، ۲ دیدار دوستانه در ورزشگاه خانگی خود برگزار کردیم که تمام بازیکنان را محک بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه هر ۲ بازی را پیروز شدیم تا با روحیه بالاتر برای مسابقات پیش‌رو آماده شویم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا شادی هواداران را فراهم کنیم. جای آن‌ها در بازی‌های ما خالی است اما تمام هدف ما شادی دل مردم خوزستان و هواداران پرشور فولاد با کسب بهترین نتایج است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه فولاد، وی همچنین درباره مشکلات تیم‌های نفتی گفت: خبرهای خوبی از تیم‌هایی که تحت مدیریت وزارت نفت هستند، نمی‌شنویم و واقعا شنیدن این اخبار برای ما هم تاسف وار است. حق مردم خوزستان به مانند آبادان، مسجدسلیمان، اهواز و... در فوتبال ایران با توجه به اینکه بسیاری از سرمایه‌های اصلی کشور در این استان تولید می‌شود بالاتر از این حرفا است. امیدواریم که هرچه سریع‌تر مشکلات تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان حل بشود چرا که خوزستان زادگاه فوتبال است و این اتفاقات خوبی برای فوتبال پرافتخار خوزستان نیست و امیدواریم که مسئولین به تیم‌های خوزستانی رسیدگی کنند. 

مربی گلرهای تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه درباره صحبت‌های سراج سرمربی موقت تیم صنعت نفت آبادان نیز افزود: فکر می‌کنم به آقای سراج وظیفه سختی محول شده و ایشان تحت فشار است. اولا رقمی که ایشان اظهار کرده‌اند هزینه‌ مواردی نیست که در ذهن او شکل گرفته و آمار مالی ایشان کاملا اشتباه است، دوما خواهش ما از آقای سراج این است که درباره تیم خودشان صحبت کند و سوما هزینه‌ای که ما کرده‌ایم شامل خرید دستگاه‌های تونل‌های ضدعفونی، دستگاه‌های مربوط به مسائل بهداشتی برای میزبانی و تمرینات، چهار بار تست کرونا در بهترین آزمایشگاه‌های کشور با توجه به اهمیت سلامت بازیکنان و اعضای تیم و همچنین اردوی ۲۱ روزه ما در تهران است که نشان می‌دهد مدیریت باشگاه و کادر رهبری تیم کاملا به فکر این هستند که بازیکنان در بهترین شرایط بهداشتی و فنی قرار بگیرند. اگر هزینه‌ای برای میزبانی انجام شده، قصد ما این بوده تا بهترین میزبانی را از تیم‌هایی که در هفته‌های باقیمانده در ورزشگاه شهدای فولاد با آن‌ها دیدار می‌کنیم، داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم

محمد خزامی رئیس صادرات شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به بحث صادرات محصولات شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان تنها تولیدکننده ورق‌‎های فولادی API در کشور، بازیگر تعیین‌کننده‌ای در تامین این محصول استراتژیک در بازارهای ایران و جهان به شمار می‌آید.

او با اشاره به اینکه ورق‌های API محصولی استراتژیک و غیرقابل جایگزین در توسعه زیرساخت‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به حساب می‌آیند، افزود: این ورق ها از خواص مقاومت مناسبی در مقابل عوامل بیرونی مانند خوردگی و شکستگی برخوردار هستند و ار این رو جایگاه بسیار ویژه‌ای در صنایع مختلفی از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

رئیس صادرات شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: نقش‌آفرینی شرکت فولاد اکسین خوزستان در تامین این ورق فولادی برای توسعه زیرساخت‌های نفت‌وگاز کشور به خصوص پروژه خط انتقال نفت گوره به جاسک و همچنین رشد روزافزون صادرات ورق های فولادی عریض و کسب سهم این شرکت از بازارهای کشورهای اروپای غربی، حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه خود مهر تاییدی بر سطوح بالای کیفیت محصول و ظرفیت‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان در تامین ورق‌های فولادی عریض است.

خزامی با تاکید بر جایگاه ویژه شرکت فولاد اکسین در تامین این ورق‌ها یادآور شد: بدون شک شرکت فولاد اکسین خوزستان، با توجه به مسیر و روند رشد تولید و فروشی که در ماه‌های اخیر در پی گرفته است، در آینده‌ای نزدیک بازارهای صادراتی خود را در سایر کشورها نیز توسعه خواهد داد. 

او افزود: در همین راستا شرکت فولاد اکسین خوزستان به شکلی پررنگ و قدرتمند در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) حضور یافته است تا به این ترتیب ضمن تشریح و معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کم‌نظیر خود در سطح کشور، منطقه و حتی جهان، زمینه مناسبی را برای معرفی محصولات، توسعه بازارهای بین‌المللی، نقش‌آفرینی در تامین نیاز مصرف کنندگان ورق های فولادی عریض و کسب سهم بیشتر از بازار کشورها به ویژه کشورهای اروپایی و در انتها صادرات محصولات خود ایجاد کند. 

این نمایشگاه تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود