Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قهرمان دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه‌برداری جهان گفت: در تمام دنیا عُرف است وقتی مسابقه‌ای تمام می‌شود مسئولان برگزارکننده باید پاداش نفرات برتر را اهدا کنند. تاریخ انتشار: 00:01 - 29 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۶۲۴

خبرگزاری میزان - مسابقات وزنه‌برداری جام فجر و انتخابی المپیک توکیو، اواخر زمستان سال گذشته در استان گیلان برگزار و از آنجایی که این مسابقات دارای جایزه ۲۰ هزار دلاری بود، قرار شد به شش نفر برتر مسابقات به ترتیب ۶۰۰۰، ۵۰۰۰، ۴۰۰۰، ۲۵۰۰، ۱۵۰۰ و ۱۰۰۰ هزار دلار اهدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی داودی، سیمون مارتیروسیان از ارمنستان، صفا الجومالی از عراق، یولی ایراوان از اندونزی، یاندر بیتولا از بلغارستان و حسین سلطانی از ایران باید جایزه دلاری دریافت می‌کردند، اما پس از پایان مسابقات هیچ جایزه‌ای به آنها تعلق نگرفت و فدراسیون وزنه‌برداری به آنها قول داد در اولین فرصت این جایزه را به آنها پرداخت خواهد کرد.

در همین زمینه سیمون مارتیروسیان به میزان گفت: در تمام دنیا عُرف است وقتی مسابقه‌ای تمام می‌شود بلافاصله مسئولان برگزارکننده پاداش نفرات برتر را اهدا کنند اما ما به احترام مسئولان ایرانی قبول کردیم در فرصت دیگری این جایزه را دریافت کنیم.

وی افزود: با توجه به محرز شدن تست دوپینگ ورزشکار عراقی تنها باید به من و دو ورزشکار خارجی دیگر این جایزه را پرداخت کنند، اما اکنون پس از گذشت چند ماه از این اتفاق مربی من مسئولان ارمنستان را تحت فشار قرار داده تا هر طور شده این پول را از فدراسیون ایران دریافت کنند در غیراین‌صورت آنها به ناچار مجبور خواهند شد از طریق دیگری این موضوع را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: مارتیروسیان: علی مرادی قول داد جایزه من را پرداخت کند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری علی داوودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،با ابلاغ فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور ترکیب تیم ملی جوجیتسو با حضور امیر علیخانی بعنوان مربی استان چهارمحال و بختیاری و ورزشکاران منتخب استان چهارمحال و بختیاری تیم ملی در
رده سنی نوجوانان:حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلو، امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلو و در رده سنی جوانان: محمد مهدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلو
برای حضور در مسابقات آسیایی جوجیتسو ۲۰۲۴ امارات شهر ابوظبی اعلام شد.
این دوره از مسابقات تا ۲۴ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود.
در مسابقات جهانی جوجیتسو در کشور قزاقستان، حمزه کیانی در رنکینگ جهانی رتبه هفتم و سیدمحمد مهدی پیرمحمدی رنکینگ نهم جهانی را به نام خود ثبت کرده اند.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟