Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیزنس اینسایدر، «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» در کتاب خود که به زودی انتشار می یابد، از تلاشهای ترامپ برای متقاعد سازی رئیس جمهور چین به خرید محصولات کشاورزی آمریکا با هدف کمک به پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ پرده برمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولتون در این کتاب می نویسد که ترامپ «از شی [جین پینگ] تقاضا می کند که پیروزی وی را تضمین کند. او [ترامپ] بر اهمیت کشاورزان و افزایش خرید سویا و گندم از سوی چین در نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا تأکید کرد».

دونالد ترامپ از رئیس جمهور چین درخواست می کند تا برای کمک به او جهت پیروزی در انتخابات ایالاتی که دارای صنایع بزرگ کشاورزی هستند، محصولات کشاورزی آمریکا را خریداری کند.

این کتاب با عنوان «در آن اتاق اتفاق افتاد: خاطره ای از کاخ سفید»، همچنین جزئیات جدیدی را در مورد رخدادهای درون کاخ سفید به ویژه تلاشهای ترامپ برای متقاعدسازی رئیس جمهور اوکراین به ارائه شواهدی دال بر فعالیت غیرقانونی «جو بایدن» و پسرش در این کشور ارائه می کند.

بولتون همچنین در این کتاب مجلس نمایندگان آمریکا را به «کژکاری در روند استیضاح [ترامپ]» متهم کرده و استدلال می کند که عملکرد رئیس جمهور آمریکا بیش از آنچه که علیه وی اقامه شده است، قابل اتهام و تعقیب است.

این در حالی است که دموکراتها این مشاور سابق امنیت ملی آمریکا را به دلیل افشای این جزئیات در کتابش آنهم پس از خودداری از ادای شهادت علیه ترامپ در روند استیضاح مجلس نمایندگان آمریکا به باد انتقاد گرفتند.

گفتنی است که به رغم تلاشهای دولت ترامپ برای طرح شکایت علیه جان بولتون و ممانعت از انتشار کتاب، این کتاب جنجالی روز ۲۳ ژوئن (سوم تیرماه) منتشر خواهد شد.

کد خبر 4951974

منبع: مهر

کلیدواژه: چین ایالات متحده آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 دونالد ترامپ شی جینپینگ محصولات کشاورزی ایالات متحده آمریکا عراق ویروس کرونا رژیم صهیونیستی روسیه دونالد ترامپ ایران فلسطین افغانستان سوریه لبنان عربستان سعودی ترکیه لیبی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد