Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@11:58:45 GMT

ماجرای قتل فاطمه برحی چه بود؟ قاتل کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۷۳۲۷

ماجرای قتل فاطمه برحی چه بود؟ قاتل کیست؟

بعد از قتل رومینا اشرفی شاهد قتل ناموسی دیگری در خوزستان بودیم. اینبار قتل فاطمه برحی، زن ابادانی به دست همسر و پسر عمویش سر بریده شد و تلخی دیگری را در کشور رقم زد. رومینا اشرفی، ریحانه عامری و فاطمه برحی هر سه قربانی قتل های ناموسی بودند.

ماجرای سر بریدن فاطمه برحی توسط شوهر

ساعت حدود ۲۲:۳۰ یکشنبه شب ۲۵ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، جوان ۲۳ ساله ‌ای با در دست داشتن کاردی خونین با حضور در کلانتری ۱۱ ولیعصر آبادان اظهار کرد به دلیل خیانت همسرش ، او را کشته است! در پی این اظهارات ماموران پلیس بلافاصله با راهنمایی فردی که ادعا می ‌کرد زنش را به قتل رسانده است، سرصحنه جرم رفته و مشاهده کردند قاتل سر زن جوان را از بدن جدا کرده است و تنها سر مقتول به یک موبند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات حبیب، شوهر قاتل فاطمه

حبیب در بازجویی ‌های اولیه ادعا کرد همسرش متولد سال ۱۳۸۰ شمسی و دختر عمویش بوده است. وی گفت: « عروس جوان یک سال قبل ۲ روز پس از مراسم عقد با مرد دیگری از خانه فرار می‌ کند که داماد جوان ۱ سال به جستجوی همسرش می ‌پردازد تا این که او را در مشهد می‌ یابد و همسرش را به بهانه این که بخشیده است به آبادان بر می گرداند. »

حبیب در ادامه گفت در فرصتی مناسب سر همسر جوانش را در نزدیکی رودخانه با کارد از بدن جدا کرده است و خود را به پلیس معرفی می‌ کند. جسد زن جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات و بازجویی‌ های تخصصی در خصوص ادعا‌های مرد همسرکش توسط دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان در دست بررسی است.

اما چیزهایی که در فضای مجازی منتشر می شود، حاکی از اتفاق دیگری است!

روایت بستگان از قاتل فاطمه برحی

یکی از بستگان فاطمه برحی حقیقت ماجرا را با بغض و هراس بازگو می کند! او می ترسد اما این ترس مانع از آن نشده است که چشمانش را ببندد و سکوت کند! او چنین می گوید: «خواهر فاطمه چند سال پیش با برادر قاتل ازدواج کرده بود و نتیجه این وصلت چیزی نبود جز صورتی همیشه کبود از ضرب و شتم! سقط جنین بر اثر ضربه هایی که بر تنش فرود آمده بود و سرانجام زنی دلمرده که رنگ رخسارش خبر می دهد که او را امیدی به زندگی نیست .

او ادامه می دهد: «فاطمه نمی خواست به سرنوشت خواهرش دچار شود، چرا این برادر هم دست کمی از آن یکی نداشت و فاطمه ریر فشار خشونت جسمی و روانی بود! از این رو چند ماه بعد از عقد اجباری، با کمک یکی از دوستانش (دختر) فرار می کند. فاطمه به مشهد پناه می برد و گویا به خانه امنی می رود و شرح ماوقع می کند. مدتی بعد، نه شوهرش که پدرش (چگونگی اش مشخص نیست) او را می یابد و به آبادان، به قتلگاهش می برد! پدر یادش است که چگونه سر خواهرش (عمه فاطمه) را که شوهرش به حبس ابد محکوم شده بود و زن طلاق می خواست را با برچسب خیانت بریدند، از این رو برای مرگی آسان تر به دخترش سم می خوراند، اما مادر فاطمه می فهمد و نجاتش می دهد!»

راوی با بغض می گوید لب شط سرش را بریدند!

فاطمه برحی که بود و چرا فرار کرد؟

فاطمه فرحی دختر آبادانی که با پسر عمویش ازدواج کرده بود پس از بازگشت به خانه به دست شوهرش سر بریده شد.

فاطمه برحی زندگی و کتک های خواهرش که با پسر عمویش ازدواج کرده بود را دیده بود و چون عمویش یکی از فروشندگان مواد مخدر در آبادان بود به خاطر ازدواج اجباری گریخت و به مشهد سفر کرد. عموی فاطمه فرحی سالها قبل نیز خواهرش را که عمه فاطمه می شد با توجه به اینکه شوهرش در زندان بود و درخواست طلاق داده بود به جرم خیانت سر برید و پس از مدتی از زندان آزاد شد.

به گزارش شایانیوز، پدر فاطمه فرحی پس از بازگردان دخترش به آبادان با توجه به اینکه احتمال می داد دخترش به طرز فجیعی کشته می شود تصمیم گرفت با دادن سم به زندگی اش پایان دهد اما مادر فرحی مانع کار پدرش شد تا اینکه پسرعموی فاطمه فرحی در اقدامی هولناک سر دختر جوان را برید.

 

منبع:راهبردمعاصر

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل فرار از خانه ازدواج پارسی خبر فاطمه فرحی فاطمه برحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در نشست دهه کرامت کشور که با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، حجت الاسلام والمسلمین خداداده رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور، نمایندگان اعتاب مقدس و دیگر مسئولان ملی و استانی در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد گفت: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف با اشاره به اینکه شعار محوری دهه کرامت امسال عبارت «با شما سربلندیم» است افزود: روز اول که بزرگداشت میلاد حضرت معصومه (س) است با عنوان «حضرت معصومه سلام الله علیها بهترین دختر دنیا الگوی عفاف و حجاب» تعیین شده است.

او ادامه داد: دومین روز دهه کرامت «زیست عفیفانه به رسم بانوی کرامت و مهربانی»، سومین روز «شهر مقدس قم حرم اهل بیت علیهم السلام خاستگاه انقلاب اسلامی»، چهارمین روز «خدمت کریمانه مشارکت مردمی اقتدار ملی»، پنجمین روز که روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه است با عنوان «امامزادگان پرچمداران جهاد تبیین و معرفت افزایی» انتخاب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مشرف افزود: ششمین روز که بزرگداشت مقام حضرت احمد بن موسی (ع) است «حضرت شاه چراغ امین ولایت، عزیز برادر»، هفتمین روز «مساجد تراز اسلامی خاستگاه والدین ولایی شهیدان خداییی»، هشتمین روز با عنوان «مبارزه با ظالم دفاع از مظلوم زمینه ساز ظهور منجی بشریت»، نهمین روز «ایمان، امید و نشاط معنوی در پرتو زیارت عارفانه»، دهمین روز با عنوان «خاندان موسی بن جعفر علیه السلام الگوی خانواده ایرانی» و یازدهمین روز که سالروز میلاد امام رضا علیه السلام است با عنوان «عدالت گستری و سربلندی در پرتو مکتب رضوی» نامگذاری شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)  یادآورشد : آیین افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با حضور تولیت و دیگر مسئولان ملی و استانی پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • کشف روش‌های درمانی بالقوه بیماری کلیه پلی‌کیستیک
  • موعود شمخانی کیست؟
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان