Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@19:54:29 GMT

سقوط کارگر ساختمانی درون چاهک آسانسور

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۷۵۰۸

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز سقوط یک کارگر ساختمانی به داخل چاهک آسانسور از طبقه فوقانی یک ساختمان در حال ساخت در خیابان انقلاب بنا به دلایل نامعلومی به وقوع پیوست.

این حادثه ساعت ۱۳:۵۹ امروز به آتش‌نشانی شیراز اطلاع داده شد که پس از آن تیم امداد کوهستان از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در خیابان انقلاب اعزام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد فردی که در حال کار در ساختمان در حال احداث بود ناگهان از طبقه فوقانی به درون چاهک آسانسور سقوط کرده و آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل و با استفاده از ابزار نجات خود را به شخص مصدوم در انتهای چاهک آسانسور رساندند و پس از آتل بندی شخص مصدوم و تثبیت کردن کارگر بر روی برانکارد این فرد را به بیرون از چاهک انتقال دادند .

 کارگر ساختمانی که دچار وضعیت وخیمی بود جهت ادامه مراحل درمان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آتش نشانی انقلاب درمان روابط عمومی سازمان کوهستان چاهک آسانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم ساختمان چهار طبقه به طبقه همکف ساعت ۱۰ و ۱۵ به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه ملک شهر خیابان مطهری گزارش شده است، افزود: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌ها ۶ و ۱۸ برای این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امدادی آتش نشانی با برش درب طبقه اول این جوان را که از ناحیه سر، دست و کمر آسیب دیده بود را از محل حادثه آزاد و تحول اورژانس دادند، گفت: این جوان در طبقه سوم روی نردبان بوده، سُر می‌خورد و از نورگیر به طبقه هم کف سقوط کرده است.

کد خبر 6097002

دیگر خبرها

  • بارش باران و جاری شدن سیلاب ۴ نفر را در مرودشت اسیر مرگ کرد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • سقوط کارگر شهرداری به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم