Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@23:42:53 GMT

تعرفه برنج سفید وارداتی ۱۰ درصد باقی ماند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۷۵۲۱

به گزارش فارس و به نقل از شاتا، محمد رضا کلامی سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد که بر اساس مصوبه ابلاغی دولت، تعرفه واردات برنج سفید همان 10 درصد باقی بماند و برای برنج نیمه سفید تعرفه پایه 4 درصد شود.

کلامی در مورد آخرین تصمیمات ستاد تنظیم بازار اعلام کرد: در خصوص تعرفه واردات برنج، مقرر شد کسانی که برنج را به صورت درصدی وارد کشور کرده اند و حاضر هستند با ارز نیمایی ترخیص کنند، تعرفه آن‌ها به جای 26 درصد قبل، به میزان 10 درصد اعمال شود و گمرک نیز مبالغ اضافی دریافتی را عودت بدهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلامی ادامه داد: همچنین مقرر شد مابه التفاوت 500 تومان برای برنج پاکستانی و 1000 تومان برای برنج هندی که به عنوان مابه التفاوت سازمان حمایت تلقی می شود برای آنهایی که برنج را با ارز نیما ترخیص می‌کنند، به آنها برای ایجاد تعادل در نرخ برنج بازار عودت داده شود.

وی همچنین گفت: بر اساس مصوبه ابلاغی دولت، تعرفه برای برنج سفید وارداتی 10 درصد باقی بماند و برای برنج نیمه سفید تعرفه پایه 4 درصد شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمدعلی کشاورز جلیل سبحانی پروانه سلحشوری اکبر طبری پرونده اکبر طبری قتل ناموسی تعرفه برنج وارداتی محمدعلی کشاورز جلیل سبحانی پروانه سلحشوری اکبر طبری پرونده اکبر طبری قتل ناموسی برای برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر چهارشنبه به ریاست آیت‌الله رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید.

در این جلسه با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید این مصوبه موافقت کردند.

همچنین با توجه به لزوم تأمین مالی منابع مربوط به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان، شورای عالی هماهنگی اقتصادی، «بند (م) تبصره (۲) قانون بودجه ۱۴۰۲» مبنی بر اعطای مجوز برای برداشت منابع مالی مورد نیاز این طرح از محل واگذاری سهام دولت در شرکت توسعه نیشکر را برای سال ۱۴۰۳ تمدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز تمدید شد
  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار تمدید شد
  • تحقق ۶۷ مصوبه سفر اول رییس جمهور به مرکزی
  • مدیر عامل کافه بازار: بازار طی ۲ ماه ۲۰۰ میلیون تومان باگ بانتی پرداخته است
  • شرط سازمان غذا و دارو برای برنج‌های وارداتی چیست؟
  • شرط سازمان غذا و دارو برای برنج‌های وارداتی
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد