Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.

وی گفت::حمید و پدرام متهم هستند یک سال قبل در محدوده جنوب تهران در پوشش مسافربر شش زن و مرد را به تله انداختند و اموالشان را سرقت کردند. اکنون با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده به اتهام سرقت مسلحانه و آدم ربایی برای آن‌ها اشد مجازات می‌خواهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سپس سه شاکی که در دادگاه حضور داشتند یک به یک به تشریح شکایت شان پرداختند.

نخستین شاکی مرد جوانی به نام فرهاد بود. وی وقتی روبروی قضات ایستاد گفت:: من کارمند هستم. آن روز پول نقد و اموال زیادی همراه داشتم که اسنپ گرفتم تا از میدان آذری به سمت آزادی بروم. اما در میان راه مسیرم تغییر کرد و از راننده خواستم تا به سمت بلوار فردوس برود. وقتی راننده گفت: بنزین ماشینش تمام شده از ماشین پیاده شدند. من در خیابانی شلوغ در جنوب تهران سوار ماشین پراید شدم که یک مسافر داشت. صندلی شاگرد نشستم. چون به آسم مبتلا هستم می‌خواستم شیشه ماشین را پایین بکشم، اما راننده اعتراض کرد. همان موقع راننده به رویم چاقو کشید و چاقو را روی پهلویم گذاشت. مسافری هم که در صندلی عقب نشسته بود چاقو را روی شاهگرم قرار داد. آن‌ها مرا تهدید به قتل کردند.

وی ادامه داد: آن‌ها گوشی موبایل، عینک، ادکلن و هندزفری را که مارک بود به همراه هشت میلیون تومان پول نقد و یک و نیم میلیون تومانی که در کارت عابر بانک داشتم سرقت کردند.

این شاکی در حالی که از به یاد آوردن خاطره لحظه‌های دلهره آور حالش بد شده و به گریه افتاد بود گفت:: متهمان حتی کیف و کفشم را گرفتند و لباس هایم را پاره کردند و مرا پابرهنه در ورودی اتوبان چمران از ماشین پیاده انداختند. آن‌ها در ماشین مرا تهدید به تجاوز کردند.

وی امه داد: وقتی متهمان مرا از ماشین بیرون پرت کردند آنقدر سر و وضعم آشفته بود که راننده خودرو‌های عبوری جرأت نمی‌کردند به من کمک کنند. تا اینکه یک موتورسوار در کنارم ایستاد و با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت. همه فکر می‌کردند من یک بیمار روانی هستم که لباس هایم را پاره کرده ام. به همین خاطر برای دو متهم شد مجازات می‌خواهم د.

دومین شاکی زن جوانی بود که گفت:: من پرستار هستم. از میدان ونک به عنوان مسافرسوار ماشین متهمان شدم تا به بیمارستان بروم. اما ان‌ها سرخیابان میرداماد به کوچه فرعی پیچیدند. وقتی با آن‌ها اعتراض کردم به رویم چاقو کشیدند. یکی از آن‌ها با لگد به من زد که به زیر صندلی ماشین پرت شدم. آن‌ها گوشی موبایل و لپ‌تاپ را با تهدید گرفتند و مرا در حالی که ماشین در حال حرکت بود به بیرون پرتاب کردند که به شدت آسیب دیدم. سومین شاکی نیز برای متهمان اشد مجازات خواست.

سپس متهمان در جایگاه ویژه ایستادند و اتهاماتشان را نپذیرفت. آن‌ها گفتند ما فقط سرقت از کارمند را قبول داریم، اما سایر شاکی‌ها را هرگز ندیده سپس وکیل حمید در جایگاه ویژه ایستاد و گفت:: موکلم در کودکی آسیب دیده و بار‌ها کتک خورده است. او محصول خانواده‌ای فقیر است و تحت تاثیر شرایط سخت زندگی دست به چنین کاری زده است.

وکیل پدرام نیز گفت: موکم فقط در سرقت از کارمند حضور داشته و اتهام آدم ربایی را قبول ندارد. چون شاکی با میل خودش سوار ماشین آن‌ها شده است. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرقت پرستار پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل در حین سرقت با شلیک پلیس در محدوده دولت‌آباد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به دستگیری سارقان حرفه‌ای اظهار داشت: نهم اردیبهشت‌ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت‌آباد بلافاصله مأموران کلانتری 167 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت‌آباد در محل مشخص شد که سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به‌موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند با خودرو به سمت مأموران گرفته و اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر 2 سارق زمین‌گیر و دستگیر شدند که در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تا کنون یک مالباخته متهمان را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و سارقان برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

22 نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه دستگیر شدند

طرهانی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی درصحنه و انجام پیگیری‌های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • حمله به امین منوچهری و زورگیری: بارها در اتوبان چمران این اتفاق رخ داده؛ پیگیری نمی‌کنم چون فایده ندارد! + عکس
  • عکس| دزد به مهاجم استقلالی زد
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند