Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس سازمان چای کشور گفت: تاکنون بالغ بر ۱۸۴ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شده است. تاریخ انتشار: 06:35 - 29 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۶۵۹

حبیب جهانساز در گفت و با میزان درباره آخرین وضعیت برداشت چای از مزارع چای کشور اظهار کرد: از ایتدای برداشت چای تاکنون بالغ بر ۱۸۴ میلیارد تومان از مطالبات مربوط به چین اول (پایان اردیبهشت ۹۹) به حساب چایکاران واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: مطالبات مربوط به خرداد ماه ۹۹ نیز در روز‌های آتی با به چایکاران پرداخت می‌شود.   رییس سازمان چای کشور با اشاره به خرید ۵۴ هزار تن برگ سبز چای گفت: براساس خرید این میزان چای سبز بالغ بر ۱۲ هزار و ۲۰۰ تن چای خشک تولید می‌شود که نسبت به سال گذشته با رشد ۸ درصدی همراه است.   جهانساز تاکید کرد: امسال در مجموع پیش‌بینی می‌شود که ۳۰ هزار تن چای خشک تولید شود که در صورت تحقق این امر ۶۳ هزار تن نیاز کشور از طریق واردات تامین می‌شود.   وی افزود:حدود ۵۰۰ هکتار از باغات قدیمی طی سال‌های اخیر به چرخه تولید بازگشتند که تاثیر چشم گیری در تولید چای خواهد داشت.     رییس سازمان چای کشور گفت: باتوجه به اینکه بخشی از باغات به صورت دیم هستند و به شرایط اقلیمی وابسته است امیدواریم با وقوع بارش‌ها پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی تولید در سال جاری محقق شود.   جهانساز در مورد استقبال چای ایرانی در داخل کشور گفت: با توجه به کیفیت چای ایرانی و فرآوری چای مرغوب در کارخانه ها، مصرف کنندگان به سمت چای ایرانی روی آورده اند و در سال‌های اخیر مصرف چای ایرانی افزایش یافته است و مشکلی از بابت فروش چای ایرانی وجود ندارد.   وی در خصوص قیمت چای ایرانی گفت: هر کیلو چای به صورت عمده در کارخانجات به طور متوسط ۳۰ هزار تا ۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود و حداکثر قیمت چای ممتاز با بسته بندی کیلویی ۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود.   بیشتر بخوانید: ۳۰ درصد از مطالبات چایکاران پرداخت شد   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی محصولات کشاورزی چای ایرانی چای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با تشکل‌ها و فعالان عرصه کارگری افزود: انقلاب‌اسلامی، انقلاب مستضعفان و کوخ نشینان بود و از بدو پیروزی انقلاب‌اسلامی رویکرد احقاق حقوق کارگران در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه اکنون مراکز تولیدی و کارخانجات نیازمند کارگران و نیرو‌های متخصص است تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذاران بدون زمینه کار و فعالیت کارگری و اگر کارگران بدون کارفرما شوند، تولید محقق نمی‌شود.

استاندار همدان گفت: عرصه جهانی به دلیل زیاده‌خواهی مستکبران با چالش روبه‌رو شده و این موضوع فقط در ایران اسلامی نیست.

علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: سیاه‌نمایی و تخریب روانی ملت فهیم ایران از اهداف اصلی دشمنان است از همین رو تبیین اقدامات و دستاورد‌های نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

در پایان تعدادی از نمایندگان کارگری و کارفرمایی به نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود و مطالبات حوزه خود پرداختند که استاندار و معاون اقتصادی استاندار برای پیگیری مطالبات آنها اعلام آمادگی کردند.

در پایان این مراسم از آقای قیطاسی قوی‌ترین مرد ایران که خود را قوی‌ترین مرد کارگر ایران عنوان کرد، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت