Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی وزارت بهداشت ایران از شناسایی ۲۶۱۲ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. دکتر سیما سادات لاری گفت: از ۲۷ تا ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۰۷۱ مورد بستری شدند. وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۹۵ هزار و ۵۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت بهداشت ایران ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۹ هزار و ۱۸۵ نفر رسید. لاری گفت: تاکنون ۱۵۴ هزار و ۸۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. به گفته وی، ۲۷۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران افزود: تاکنون یک میلیون و ۳۱۹ هزار و ۹۲۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. لاری گفت: استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمانشاه، هرمزگان و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

ادامه روند افزایش ابتلا در عربستان؛ حدود ۵ هزار مبتلا طی ۲۴ ساعت

ابتلا به ویروس کرونا در عربستان همچنان روند افزایش را طی می‌کند و طی ۲۴ ساعت اخیر یک رکورد دیگر از خود به جا گذاشت. تسنیم به نقل از پایگاه خبری النشره نوشت: وزارت بهداشت عربستان از ثبت ۴۹۱۹ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

با ثبت موارد جدید ابتلا، آمار کل مبتلایان در عربستان به ۱۴۱ هزار و ۲۳۴ نفر رسیده است. همچنین با جان باختن ۳۹ مبتلای دیگر آمار جان‌باختگان به ۱۰۹۱ نفر افزایش یافته است.

آمار مبتلایان به کرونا در عراق به ۲۲۷۰۰ نفر رسید

منابع عراقی از جان‌باختن بیش از ۶۰ نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر و افزایش آمار کل مبتلایان خبر دادند. تسنیم به نقل از شبکه دجله نوشت: وزارت بهداشت عراق اعلام کرد طی ۲۴ ساعت اخیر، ۱۵۵۴ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده است.

با ثبت موارد جدید ابتلا، آمار کل مبتلایان به کرونا در عراق به ۲۲ هزار و ۷۰۰ نفر افزایش یافته است، البته ۹۸۶۲ نفر تاکنون بهبود یافته اند. با جان‌باختن ۶۱ مبتلای دیگر، آمار کل جان‌باختگان به ۷۱۲ نفر رسیده است.

شناسایی ۱۳۷ مورد جدید مبتلا به کرونا در پکن ظرف ۶ روز گذشته

موج دوم کرونا در پکن پایتخت چین باعث شده ظرف مدت ۶ روز ۱۳۷ نفر به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شوند. تسنیم به نقل از رادیو بین‌المللی چین نوشت: از ۱۱ تا ۱۷ ژوئن (۲۲ تا ۲۸ خرداد)، ۱۳۷ مورد مبتلای جدید به کرونا در شهر پکن، پایتخت چین گزارش شد. در پی افزایش مبتلایان، سطح هشدار در پکن از سه به دو ارتقا پیدا کرده است.

کرونا در اروپا همچنان قربانی می‌گیرد

نتیجه جدیدترین آمارها نشان می‌دهد که کرونا در اروپا همچنان در حال گسترش است و تا به حال حدود ۲۹۸۱۳۶ نفر در انگلیس به این بیماری مبتلا شده و ۴۱۹۶۹ نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

در اسپانیا هم تا به حال ۲۹۱۴۰۸ نفر به کرونا مبتلا شده و ۲۷۱۳۶ نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان باخته‌اند.

ایتالیا هم به‌شدت تحت تاثیر شیوع کرونا قرار داشته و تا به حال ۲۳۷۵۰۰ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و ۳۴۴۰۵ نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان باخته‌اند.

منبع: ایرنا

کد خبر 522840 برچسب‌ها كروناويروس كرونا در ايران آمار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس كرونا در ايران آمار ابتلا به ویروس کرونا کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت اخیر وزارت بهداشت اثر ابتلا جدید ابتلا آمار کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان

وزیر کشور آلمان با توجه به وضعیت تهدید جدید در اروپا، تحول در دفاع غیرنظامی و همچنین نظامی را درخواست کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، با توجه به وضعیت تهدید جدید در اروپا، "نانسی فایزر"، وزیر کشور فدرال آلمان معتقد است که این کشور نیز باید از نظر دفاع مدنی خود را تغییر دهد.

وی در این باره به خبرگزاری آلمان گفت: «ما باید سرمایه‌گذاری‌های مهم بیشتری در سیستم‌های هشدار خوب، هلیکوپترهای مدرن و سایر تجهیزات انجام دهیم.

این وزیر آلمانی تاکید کرد: همین امر در مورد حفاظت موثر از زیرساخت های حیاتی و مراقبت در صورت بروز بحران صدق می کند.

فایزر همچنین گفت که تجاوز روسیه به اوکراین به یک وضعیت امنیتی کاملاً تغییر یافته منجر شده است که در درجه اول در میان شرکای شرقی اتحادیه اروپا و ناتو مانند کشورهای بالتیک، اما همچنین از طریق تهدیدات سایبری مانند حملات سایبری، جاسوسی و انتشار اطلاعات نادرست در اینجا دیده می شود.

وی افزود: این بدان معناست که: «علاوه بر بازدارندگی و دفاع نظامی، ما باید حفاظت غیرنظامی را نیز تقویت کنیم، بنابراین به گفته وی وزارت کشور فدرال به طور فشرده با وزارت دفاع بر روی یک طرح عملیاتی برای دفاع نظامی و غیرنظامی کار می‌کند.

به گفته وی وزارت بهداشت و اداره حمل و نقل نیز در کار بر روی به اصطلاح OPLAN که به عنوان طرح محرمانه طبقه بندی شده و اکنون در نسخه اولیه در وزارت دفاع موجود است، مشارکت دارند.

تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیاناعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • مهم‌ترین دلایل خودکشی در استان وضعیت فرهنگی، اقتصادی و افسردگی می‌باشد
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند