Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:50:01 GMT

مرگ یک زندانی در سقز به دلیل ضرب و شتم تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۷۸۸۲

مرگ یک زندانی در سقز به دلیل ضرب و شتم تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییهدر پی ادعای رسانه‌های ضد انقلاب مبنی بر کشته شدن یک زندانی در سقز بر اثر ضرب و شتم ماموران نیروی انتظامی، دادستان مرکز استان کردستان، ضمن تکذیب ادعای مطرح شده توضیحاتی ارائه کرد.

محمد جباری ضمن رد شایعات منتشر شده گفت: فردی به اتهام سرقت، شاکی خصوصی داشت و به همین منظور قرار وثیقه یکصد میلیون تومانی برای او در نظر گرفته شد که نتوانست آن را تامین کند لذا از سوی شعبه اول دادیاری به زندان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان تصریح کرد: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی زندان این فرد پس از معرفی و قبل از ورود مورد آزمایش ویروس کرونا قرار می‌گیرد و در قرنطینه قرار میگیرد و با توجه به مثبت بودن آزمایش بلافاصله به بیمارستان معرفی می‌شود و وی اصلاً وارد بند زندانیان نمی شود.

جباری با اعلام اینکه پس از بستری در بیمارستان و انجام معاینات مشخص میشود فرد مورد اشاره علاوه بر داشتن علائم کرونا، از ناراحتی قلبی هم رنج می‌برد؛ علت فوت وی را ایست قلبی در بیمارستان عنوان کرد.

کد خبر 4951993

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه زندانی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند آتش سوزی گرگان استانداری سمنان یاسوج آتش سوزی جنگل ها صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نودمین  عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۵ عضو مظفر وحدانی ۲۸ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهداشد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  زنده یاد مظفر وحدانی به آقای  ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد و قلب این مرحوم در بیمارستان امام رضا (ع)  به آقای  ۵۵ ساله ساکن تربت جام  پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های زنده یاد مظفر وحدانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زنده یاد مظفر وحدانی از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  پس از دریافت رضایت از خانواده اش،   در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • بازگشت به دنیای صدا
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • تکذیب مرگ پزشک طرحی در جاسک /در تهران فوت کرده
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز