Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@10:19:14 GMT

ناپولی قهرمان کوپا ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۷۹۳۶

ناپولی با برتری مقابل یوونتوس، فاتح فوتبال جام حذفی ایتالیا شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در دیدار پایانی این رقابت‌ها، دیشب تیم‌های یوونتوس و ناپولی در ورزشگاه المپیکوء شهر رم به مصاف هم رفتند که تلاش بازیکنان ۲ تیم در طول ۹۰ دقیقه نتیجه‌ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در ضربات پنالتی، بازیکنان ناپولی عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و با برتری ۴ به ۲ مقابل حریف نامدار، جام قهرمانی را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...
رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پس از چند ماه تعطیلی، دیشب با برگزاری ۲ بازی به جا مانده از هفته بیست و هشتم پیگیری شد.
منچسترسیتی با پیروزی ۳ به صفر مقابل میهمانش آرسنال، بخت خود را برای کسب عنوان نایب قهرمانی افزایش داد. رحیم استرلینگ، کوین د بروینه و فیل فودن برای منچستر سیتی در این بازی گل زدند، ضمن آنکه آرسنال از دقیقه ۴۹ با اخراج داوید لوییز، ده نفره به بازی ادامه داد.
در دیگر دیدار دیشب، تیم‌های استون ویلا و شفیلد یونایتد به تساوی بدون گل رضایت دادند.
***
در آلمان و در چارچوب هفته سی و دوم بوندس لیگا، دیشب تیم رده دومی دورتموند که پس از مسجل شدن قهرمانی بایرن، دیگر انگیزۀ چندانی نداشت، در دیداری خانگی با ۲ گل مغلوب ماینتس شد و نایب قهرمانی اش نیز در معرض خطر قرار گرفت.
در دیگر بازی‌های دیشب، لایپزیش و دوسلدورف به تساوی ۲ - ۲ رسیدند، بایرلورکوزن ۳ به ۱ کلن را شکست داد، فرانکفورت ۲ به ۱ ازسد شالکه گذشت و آگزبورگ در خانه ۱ به ۳ به هوفن هایم باخت.
***
در ادامه هفته بیست و نهم لیگای اسپانیا، دیشب اتلتیکو مادرید با ۵ گل میزبانش اوساسونا را درهم کوبید، ایبار و اتلتیک بیلبائو به تساوی ۲ - ۲ دست یافتند و بازی وایادولید و سلتاویگو هم بدون گل مساوی خاتمه یافت.
رقابت‌های این هفته امشب با دو بازی به پایان می‌رسد که طبق برنامه، آلاوس با سوسیداد و رئال مادرید با والنسیا برابر هم به میدان می‌روند.
***
در هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه در زمین خود ۱ به ۲ مغلوب بنفیکا شد، در این بازی مهدی طارمی - مهاجم ایرانی ریو آوه، تک گل تیمش را در دقیقه ۲۶ به ثمررساند. طارمی با گلزنی در این دیدار ۱۰ گله شد و به رده دوم برترین گلزنان صعود کرد.
در این بازی، داور ۳ بازیکن ریو آوه را بترتیب در دقایق ۶۲، ۷۲ و ۹۲ از زمین اخراج کرد. برچسب ها: فوتبال ، باشگاه های ، اروپا ، ناپولی ، ایتالیا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال باشگاه های اروپا ناپولی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد