Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مرز سومار و خسروی همچنان بسته است و سه مرز دیگر همچون شیخ صله، شوشمیر و پرویز خان در حال فعالیت است. وی با اشاره به اینکه روزانه یک هزار و ۱۰۰ کامیون از مرزهای پرویزخان، شیخ صله و شوشمی خارج می‌شوند، افزود: در حال حاضر این سه مرز در استان کرمانشاه فعال هستند که فعالیت در مرز پرویزخان بدون وقفه و در مرزهای شیخ صله و شوشمی به جز در روز جمعه در سایر روزها به طور کامل انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مرز شلمچه و چزابه نیز بسته است و مرز مهران در هفته دو روز فعالیت می‌کند. مدیر کل گمرک استان کرمانشاه عنوان کرد: علت زیاد خارج نشدن کامیون از مرزها به این دلیل است که طرف خارجی بیش از این توان پذیرش ندارد. حیدری خاطرنشان کرد: با باز شدن مرز خسروی و سومار، به طور حتم ۱۵۰۰ کامیون از مرزهای کرمانشاه خارج می‌شوند. وی عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را گوجه فرنگی تازه یا سردکرده، هندوانه تازه، میله‌های آهنی یافولادی گرم نوردشده، انواع بستنی حتی دارای کاکائو، لوازم خانه داری و پاکیزگی از مواد پلاستیکی، کولرهای آبی خانه با هوادهی حداکثر ۸۰۰۰ فوت مکعب در دقیقه، پنیر، خربزه، دوغ، ماست، کود شیمیایی اوره، ظروف ملامین عنوان نموده و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می‌شود. این مسئول با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای بازگشایی مرز سومار انجام شده است عنوان کرد: به نظر می‌رسد طرف عراقی در مرز مهران در حال آزمون خطاست چنانچه مورد خاصی پیش نیاید، مرزهای سومار و خسروی باز خواهد شد. مدیر کل گمرک استان کرمانشاه عنوان کرد: باز شدن مرز سومار سبب کاهش چشمگیر صادرات مرزهای پرویزخان و شیخ صله نخواهد شد، زیرا به احتمال یقین در صورت بازگشایی این دو مرز برخی کالاها همچون کاشی، سرامیک و کالاهای مشابه کالا و سیله حمل از حریم کردستان برای این نوع محمولات وجود ندارد از این مرزها خارج خواهد شد. کد خبر 4951990

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیل حیدری صادرات کالا کرمانشاه ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند آتش سوزی گرگان استانداری سمنان یاسوج آتش سوزی جنگل ها صنایع دستی استان کرمانشاه شیخ صله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری