Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:02:01 GMT

خط و نشان الهامی برای مدعیان(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۸۰۱۹

خط و نشان الهامی برای مدعیان(عکس)

سرمربی تراکتور علی‌رغم نارضایتی از برگزاری لیگ برتر، سعی دارد تیمش را در بهترین شرایط به بازی‌ها برساند.

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در شرایطی سرمربیگری در تراکتور را دنبال می‌کند که به تبعیت از این باشگاه، مخالف برگزاری بازی‌های لیگ برتر به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است، اما با این وجود و بخاطر احتمال انجام ادامه مسابقات لیگ نوزدهم، با در نظر گرفتن تمرینات و دیدارهای تدارکاتی می‌خواهد شاگردان‌اش را به آمادگی مطلوبی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الهامی که پس از سرمربیگری در تراکتور، این تیم میانه را متحول کرده و از میانه‌ی جدول به جمع تیم‌های مدعی رسانده، دیروز نخستین بازی دوستانه را برای شاگردان‌اش و در مقابل تیم لیگ یکی علم و ادب تبریز در نظر گرفت تا بازیکنان تراکتور در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

 

تراکتور که بخاطر مخالفت با برگزاری بازی‌ها و تعداد زیاد مبتلایان به کرونا در تیمش، برای برگزاری تمرینات خود با چالش جدی مواجه شده بود، حالا وارد فاز تمرینی و دیدارهای تدارکاتی شده و به نوعی الهامی با رونماییِ تیمش مقابل علم و ادب تبریز و کسب یک برد پُر گل، برای سایر مدعیان خط و نشان کشید و نشان داد مثل قبل از تعطیلات، از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

 

 

سرمربی تراکتور در بازی دیروز مسعود شجاعی را در اختیار داشت و امیدوار است تا قبل از شروع بازی‌ها، دیگر نفرات‌اش ازجمله اشکان دژاگه، حمزویی و جفرسون یوری که به اردوی این تیم اضافه نشدند را در جمع شاگردان‌اش ببیند تا با تمام توان به استقبال دیدار با نساجی و ادامه بازی‌های لیگ برتر بروند.

 

شاگردان الهامی که تنها بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده سوم جدول قرار دارند، در ۹ هفته پایانی به دنبال بالا رفتن از این جایگاه و کم کردن اختلاف امتیازی با پرسپولیس صدرنشین هستند؛ البته آنها در جام حذفی نیز شرایط خوبی دارند و به مرحله نیمه نهایی رسیده‌اند.

تراکتور ساکت الهامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)