Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاهپور گفت: از زمان شیوع کرونا با هدف حفظ سلامت مسافران کاربران جاده ای که در جاده های استان تردد می کنند، ضد عفونی کردن سرویس های بهداشتی مجتمع های رفاهی و جایگاه های سوخت جاده های فارس مورد تاکید و توجه ویژه قرار گرفت.

«علیرضا سیاهپور» با اشاره به تدابیری که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس برای مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی استان به انجام می رساند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: توجه به تامین بهداشت سرویس های بهداشتی مجتمع های رفاهی و جایگاه های سوخت جاده های فارس همواره در اولویت این اداره کل قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

​ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: از زمان شیوع کرونا با هدف حفظ سلامت مسافران  کاربران جاده ای که در جاده های استان تردد می کنند، ضد عفونی کردن سرویس های بهداشتی این مراکز مورد تاکید و توجه ویژه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ضد عفونی کامل اجزای سرویس های بهداشتی جایگاه های سوخت و مراکز خدمات رفاهی بین راهی به صورت مداوم به انجام می رسد تا مسافران برای مراجعه به این مراکز مشکلی نداشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس تاکید کرد: توجه به تامین و تقویت سیستم گرمایشی و سرمایشی و تجهیز نمازخانه های این مجتمع ها و تامین چادر برای بانوان نمازگزار نیز مورد توجه و پیگیری مداوم قرار دارد که البته به دلیل شیوع کرونا استفاده از چادر مشترک در این نمازخانه ها محدود شده است.

 

سیاهپور با تاکید بر نقش مطلوب مجتمع های خدمات رفاهی بین جاده ای، بیان کرد: وجود مجتمع های رفاهی در جاده های استان، فرصت استراحت کوتاه و اقامه نماز را برای رانندگان فراهم می کند که این توقف کوتاه در رفع خستگی رانندگان و کاهش تصادفات جاده ای نیز نقش بسزایی دارد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس مقابله با کرونا حمل و نقل و راهداری فارس مجتمع های خدمات رفاهی نمازخانه های بین راهی شیراز سرویس های بهداشتی شیوع کرونا جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی باید مورد توجه سیاستگذاران قرار گیرد، گفت: توجه به این موضوع، استفاده از مراکز گردشگری را هم رونق می‌بخشد و در کاهش تصادفات نیز تاثیرگذار است.

سیدمحمد شعاعی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامی‌داشت روز ایمنی و حمل نقل استان، اظهار کرد: رانندگان وسائط نقلیه در کاهش تصادفات نقش آفرین هستند، در شرایطی که وضعیت جمعیتی در شرایط مناسب قرار ندارد تلفات تصادفات برای کشور آزاردهنده و هزینه‌بر است.

وی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز در استان با توجه گستردگی راه‌ها نیازمند تامین اعتبارات است. برخورد قانونی با متخلفان و قانون شکنان می‌تواند در کاهش مرگ و میر تصادفات موثر باشد.

او افزود: در دهه‌های گذشته اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته است ولی باز هم ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه خیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکسری ایرادات در برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید در سیاست‌گذاری‌ها مورد توجه متولیان امر قرار گیرد، گفت: بسیاری از تلفات انسانی در تصادفات به دلیل تخطی از قانون نیست بلکه به دلیل افزایش سفرها و ترددها رخ می‌دهد و در این میان عامل انسانی نقش اساسی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا