Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین شب از رقابت‌های هفته بیست و نهم لالیگای اسپانیا، تیم رده دومی رئال مادرید در ورزشگاه فرانکو دی‌استفانو میزبان والنسیا خواهد بود.

کهکشانی‌ها از هفته پنجم رقابت‌ها مدام رتبه اول و دوم جدول را با بارسلونا عوض کردند و در حالی پا به این بازی می‌گذراند که برای حفظ فاصله ۲ امتیازی با آبی اناری‌های صدرنشین، محکوم به برد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان زین‌الدین زیدان که از ۵ دیدار اخیر خود ۸ امتیاز از دست داده‌اند، در ۷ مسابقه آخر لالیگا مقابل والنسیا، تنها یک بار آن هم در آوریل ۲۰۱۹ با نتیجه ۲ بر یک در مستایا شکست خوردند.

دیداری که به واسطه برگزاری در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو، بازی خانگی برای مادریدی‌ها محسوب می‌شود. رئالی‌ها در ۱۱ بازی خانگی گذشته، مقابل والنسیا باختی نداشتند. کسب ۶ برد و ۵ تساوی حاصل این ۱۱ بازی بوده است.

این دیدار برای والنسیا، هشتاد و هفتمین دوئل مقابل رئال مادرید محسوب می‌شود و از این حیث، خفاش‌ها بیش از هر تیم دیگری با رئال بازی کردند. نکته نگران کننده برای والنسیا آمار ضعیف بازی‌های خارج از خانه آن‌ها است. جایی که در ۵ مسابقه خارج از خانه قبلی، نه تنها موفق به کسب پیروزی نشدند بلکه ۳ باخت هم در کارنامه به ثبت رسانده‌اند.

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال که با زدن ۱۴ گل پس از لیونل مسی ۲۱ گله، برترین گلزن این فصل لالیگا به شمار می‌آید، روی هر ۳ گل اخیر مادریدی‌ها (۲ گل و یک پاس گل) به والنسیا نقش مستقیم داشته و در این بازی هم امید اول هواداران مادریدی برای گلزنی محسوب می‌شود. سرخیو راموس، کاپیتان کهکشانی‌ها هم که در بازی هفته قبل موفق به گلزنی مقابل ایبار شده بود، در صورت گلزنی در این بازی، رکورد بیشترین گل زده خود در یک فصل لالیگا را افزایش می‌دهد. راموس تاکنون در این فصل ۶ بار موفق به گشودن دروازه رقبا شده، کاری که در فصل ۲۰۱۶-۱۷ نیز انجام داده بود.

در آن سوی میدان هم رودریگو، مهاجم ملی‌پوش والنسیا در ۳ بازی آخر خفاش‌ها مقابل رئال، روی ۲ گل (یگ گل و یگ پاس گل) تاثیر داشته و امشب بازیکن کلیدی والنسیا به شمار می‌آید.

در دیدار امشب ۲ تیم، نفرات تاثیرگذاری به خصوص در اردوگاه والنسیا به دلیل مصدومیت غایب هستند. پائولیستا و گارای، زوج خط دفاعی، گایا و پیچینی ۴ بازیکن مصدوم والنسیا و لوکاس وازکر، لوکا یوویچ، ماریانو دیاز و ناچو فرناندز هم غایبان رئال در این بازی هستند.

بیشتر بخوانید: برتری بارسلونا مقابل حریف انتهای جدولی با درخشش مسی و فاتی

رئال مادرید با کسب ۵۹ امتیاز در تعقیب بارسلونای ۶۴ امتیازی و صدرنشین است و والنسیا هم با ۴۳ امتیاز و یک امتیاز کمتر از ویارئال در رده هشتم قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئال مادرید والنسیا اسپانیا لالیگا اسپانیا زین الدین زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است

مدافع سابق بایرن مونیخ معتقد است که هری کین می‌تواند نقش کلیدی در مقابل رئال مادرید ایفا کند.

طرفداری | هولگر بادشتوبر، مدافع پیشین بایرن مونیخ که سال گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، در مورد هری کین و ستاره انگلیسی رئال مادرید، جود بلینگام صحبت کرده است.

هری کین، ستاره انگلیسی تیم بایرن مونیخ، در آستانه بازی حساس نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، در کانون توجهات قرار گرفته است. هولگر بادشتوبر ، مدافع پیشین بایرن مونیخ که در سال ۲۰۱۳ با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است در مصاحبه با میرر، معتقد است که کین باید در بازی مقابل رئال مادرید ثابت کند که او مرد بازی‌های بزرگ است.

بادشتوبر در مورد نقش کلیدی هری کین در بازی مقابل رئال مادرید می‌گوید:

بله، فشار وجود دارد، اما وقتی به مهاجمان بزرگ فکر می‌کنید، آنها در این مسابقات عملکرد خوبی دارند. وقتی می‌خواهید مانند بایرن قهرمان لیگ قهرمانان شوید، به بازیکنی مثل کین نیاز دارید و باواریایی‌ها در هر دو بازی نیمه‌نهایی به گل‌های او نیاز دارند. به همین دلیل است که فکر می‌کنم نقش او الان خیلی مهم است و در حالی که فشار زیادی روی دوش اوست، فکر می‌کنم می‌تواند از پس آن برآید.

او باید خودش را در چنین بازی‌های مهمی نشان دهد. هری کین به سرعت در تیم جا افتاد و همچنین با فرهنگ آلمان سازگار شد و این کار به آسانی که به نظر می‌رسد نیست. اما در نیمه دوم فصل، فکر می‌کنم به خصوص در بازی‌های بزرگ مقابل دورتموند و بایرلورکوزن، تاثیرگذاری او به بزرگی بازی‌های قبلی نبود. بازی مقابل رئال مادرید فرصت بسیار خوبی برای کین است تا نشان دهد مرد چنین بازی‌های بزرگی است و به‌نظرم او می‌تواند نقش کلیدی ایفا کند.

مدافع سابق بایرن مونیخ در پایان گذری به ستاره انگلیسی جوان رئال مادرید، جود بلینگام زد و گفت:

او خیلی خیلی سریع با فرهنگ اسپانیا و محیط بسیار خاص رئال مادرید سازگار شد. بلینگام مصمم است و ما از پتانسیل بالای او آگاهیم، اما این پیشرفت برای من به طرز خارق‌العاده‌ای جذاب بوده است، زیرا او بسیار سرسخت است و ضریب هوشی بازی او بسیار بالاست. او در رئال مادرید آزادی زیادی دارد، می‌تواند در هر جای زمین بازی کند و در ابتدای فصل تقریباً در هر بازی گلزنی می‌کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال