Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@03:14:01 GMT

افتتاح سرای محله بوستان فردیس تا پایان سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۸۷۸۷

افتتاح سرای محله بوستان فردیس تا پایان سال جاری

شهردار فردیس از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه سرای محله بوستان این شهر خبر داد و گفت: قصد داریم این پروژه را تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد خسروزاده در حاشیه بازدید از روند اجرایی سرای محله پارک بوستان فردیس که صبح پنجشنبه انجام شد، افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان را یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های توسعه شهری دانست و اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی و خدماتی هنگامی مؤثر و موفق است که در اجرای آنها از نظرات شهروندان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث سه سرای محله در محلات پیک، شهرک راه‌آهن و پارک بوستان فردیس در حال انجام است، عنوان کرد: قصد داریم هستیم این پروژه‌ها را هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

شهردار فردیس با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی احداث سرای محله پارک بوستان این شهر، افزود: در نظر داریم این پروژه را تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.

خسروزاده با بیان اینکه برای احداث پروژه سرای محله پارک بوستان فردیس اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: مساحت این پروژه ۶۰۰ متر است که در دو طبقه احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد تا پایان سال جاری نسبت به تکمیل و بهره برداری از ۱۸ پروژه عمرانی و خدمات شهری اقدام کند، تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها سرانه‌های فرهنگی، ورزشی و فضای سبز در فردیس افزایش می‌یابد.

کد خبر 429292

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداری شهر مدیریت شهری پروژه هاي عمراني افتتاح پروژه های عمرانی فرهنگ شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تا پایان سال جاری بوستان فردیس بهره برداری پارک بوستان سرای محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باحضور محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع وبا زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است.

 موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیّر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

درمانگاه دارای چاه عمیق آب شُرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد وداروخانه می باشد.

دیگر خبرها

  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه