Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@15:57:28 GMT

عکس| حمل تابوت رونالدو در شهر ناپل!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۸۷۹۴

عکس| حمل تابوت رونالدو در شهر ناپل!

آفتاب‌‌نیوز :

پیش از جدال ناپولی و یوونتوس در بازی نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، هواداران ناپولی به شکل نمادین تابوتی برای کریس رونالدو، ستاره رقیب ساختند و در سطح شهر به نمایش گذاشتند. در پایان دیدار اما ناپولی موفق شد با شکست یوونتوس در ضربات‌پنالتی نخستین جام این فصل فوتبال ایتالیا را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه‌نخست این بازی گلی نداشت، چرا که هم مِرِت درون دروازه ناپولی و هم بوفون درون دروازه یوونتوس آماده نشان دادند و در چند مرحله منجی دروازه‌شان شدند. نیمه دوم بازی سخت‌تر و فشرده‌تر شد و دفاع هردو تیم سخت فرصت گل به رقیب می‌داد. آخرین ثانیه‌های بازی بوفون با کمک تیر دروازه بهترین فرصت را گرفت تا یووه از شکست دراماتیک نجات پیدا کند و بازی به ضربات‌پنالتی برود. در این ضربات ناپولی موفق شد با درخشش مِرِت ۴ بر ۲ یووه را شکست دهد. اینسینیه، پولیتانو، ماکسیموویچ و میلیک ضربات‌شان را برای ناپولی تبدیل به گل کردند و برای یوونتوس هم بونوچی و رمزی موفق شدند توپ‌شان را وارد دروازه کنند. در حالی که ضربات دیبالا و دانیلو هدر رفت.

به این ترتیب ناپولی موفق شد پس از ۶ سال قهرمان جام‌حذفی ایتالیا شود که ششمین جام آن‌ها هم به شمار می‌رفت. همچنین این نخستین جام جنارو گتوسو در سطح اول فوتبال هم بود.

منبع: فرارو

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواداران ناپولی رونالدو تابوت موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون

آفتاب‌‌نیوز :

بایرلورکوزن پنجشنبه‌شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل رم قرار خواهد گرفت. سردار آزمون که از ابتدای فصل به صورت قرضی از لورکوزن به رم پیوسته است، در این بازی فرصت تقابل با تیم سابقش را دارد.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایر لورکوزن، درباره رویارویی سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، با باشگاه سابقش در نیمه‌نهایی لیگ اروپا گفت: این چیز‌ها در حال حاضر در فوتبال عادی است. هیچ بندی در قرارداد قرضی سردار وجود ندارد که بازیکن ایرانی را از بازی مقابل تیم سابقش منع کند. آزمون تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد و اکنون به صورت قرضی در رم بازی می‌کند.

تصمیم‌گیری درباره آینده آزمون تا ژوئن

مهاجم ایرانی در شرایط خوبی است. او در جریان دیدار هفته قبل برابر ناپولی پنالتی گرفت و موثر بازی کرد. بازیکن ایرانی در این فصل سری آ، سه گل و دو پاس گل در ۲۰ بازی ثبت کرده است.

آزمون در رم راحت است و دوست دارد در این تیم بماند. دانیله دروسی، سرمربی ۴۰ ساله رم، نیز این بازیکن را دوست دارد، ولی خیلی چیز‌ها به این بستگی دارد که جالوروسی به لیگ قهرمانان صعود کند. در شرایطی که رم بخواهد قرارداد آزمون را دائمی کند باید ۱۲.۵ میلیون یورو به لورکوزن پرداخت کند که در این صورت سود خوبی به لورکوزن می‌رسد.

این مهاجم ژانویه ۲۰۲۲ با مبلغ ۲.۵ میلیون یورو از زنیت سن‌پترزبورگ به لورکوزن پیوست. با این حال آسیب‌دیدگی باعث شد آزمون نتواند خودش را در لورکوزن نشان دهد. بعید است آزمون دوباره برای لورکوزن بازی کند. گفته می‌شود علاوه بر رم، تیم‌های دیگری در ایتالیا و همچنین باشگاه‌های انگلیسی و اسپانیایی به جذب او علاقه‌مندند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی