Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس دادگستری شهرستان زرند گفت: اداره محیط زیست باید در زمینه پایش مستمر میزان آلایندگی کارخانجات این شهرستان اقدام نماید. تاریخ انتشار: 10:04 - 29 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۹۱۲ حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی در گفت‌وگو با میزان موضوع محیط زیست را یک مسئله مهم در باب حقوق عامه دانست و گفت: اداره محیط زیست زرند بایستی در زمینه پایش مستمر میزان آلایندگی کارخانجات این شهرستان اقدام نماید و در صورت احراز آلایندگی بالاتر از حد استاندارد، اقدام لازم در خصوص حفظ محیط زیست و سلامتی شهروندان انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت:شهرستان زرند یکی از قطب‌های صنعتی استان کرمان است و ناگزیر با آلاینده‌های صنعتی مواجه هستیم، اما سلامتی شهروندان در اولویت اول قرار دارد.
این مقام قضایی تصریح کرد: مردم از بوی نامطبوع کارخانجات فولاد شهرستان ناراضی هستند و باید این موضوع مورد بررسی جدی قرار گیرد و اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات صورت پذیرد.
رییس دادگستری شهرستان زرند گفت:سازمان محیط زیست نه تنها در حفظ حقوق عامه نسل حاضر بلکه در حفظ حقوق عامه نسل‌های آینده نیز پاسخگو می‌باشد.
حجت الاسلام محمدی گفت: هنوز فرهنگ حفظ و مراقبت از محیط زیست در سطح جامعه آنگونه که شایسته یک جامعه اسلامی است نهادینه نشده است لذا یکی از رسالت‌های مهم این سازمان فرهنگ سازی اهمیت مراقبت و حفظ محیط زیست در جامعه می‌باشد که با تحقق این مهم انشاالله به جایگاهی برسیم که هر فرد جامعه خود را یک محیط بان بداند.
رییس دادگستری شهرستان زرند در پایان گفت:دستگاه قضایی در شهرستان زرند آمادگی هر گونه همکاری و حمایت در خصوص فعالیت‌های حفظ، نگهداری و مراقبت از محیط زیست در سطح شهرستان را دارد.   بیشتر بخوانید:    ورود دادگستری کهگیلویه به موضوع کارخانه‌های سنگ شکن دلی بَجَک   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زرند آلایندگی کارخانجات شهرستان زرند محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند

در راستای اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی و با هدف رسیدگی به امور مددجویان و بررسی وضعیت زندان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، به همراه جمعی از قضات حوزه قضایی زرند از زندان شهرستان بازدید و به درخواست ۲۰۹ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.

در حاشیه این بازدید ابوالفضل فرحبخش، رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته و با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره ای از زندان ها، مشکلات زندانیان از سوی قضات چهره به چهره بررسی و دستور تسریع رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان صادر شده است.

وی با اشاره به استمرار بازدیدهای ماهیانه از زندان تصریح کرد: در برنامه بازدید از زندان علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان ها از نظر رفاهی، بهداشتی بندهای موجود و وضعیت غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

فرحبخش افزود: با توجه به اقدامات فرهنگی انجام گرفته در زندان زرند و پیگیری ویژه امورات مددجویان به همت مدیران و نیز تعامل دستگاه قضایی با اداره زندان و به ویژه نظارت دادستان بر زندان شهرستان، هم اکنون وضعیت زندان زرند از جهات مختلف رضایت بخش است.

رئیس حوزه قضایی زرند گفت: مهم ترین مشکل شهرستان زرند، وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است که در این خصوص با توجه به در نظر گرفتن زمین برای احداث زندان جدید و قول مساعد رییس سازمان زندان های کشور برای تخصیص بودجه، امیدواریم به زودی امکان ساخت و انتقال زندان به خارج از شهر فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت