Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@23:39:38 GMT

فاز دوم شهرک صنایع کارگاهی محلات آماده واگذاری است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۹۲۱۳

فاز دوم شهرک صنایع کارگاهی محلات آماده واگذاری است

شهردار محلات گفت: فاز دوم شهرک اصناف مزاحم این شهرستان با اختصاص ۱۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال احداث شده و آماده واگذاری به متقاضیان است.

به گزارش ایمنا، محمدصادق استرابی اظهار کرد: شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای آبرسانی، شش میلیارد و ۷۰ میلیون ریال خرید تجهیزات برق‌رسانی و دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال کابل‌کشی مخابرات در شهرک اصناف محلات هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرحله دوم شهرک اصناف مزاحم محلات ۱۰ هکتار وسعت دارد، بیان کرد: این مرحله در ۲۰۰ قطعه به اصنافی نظیر مکانیک خودروهای سبک، جوشکاری و باطری سازی واگذار می‌شود.

شهردار محلات با بیان اینکه زیربنای مجموع شهرک اصناف مزاحم این شهر را ۵۰ هکتار است، گفت: پنج مرحله ۱۰ هکتاری در این شهرک برای استقرار مشاغل مزاحم اجرا می‌شود به طوری که زیرساخت‌های خدمات‌رسانی از سوی شهرداری انجام می‌شود و ساخت و ساز واحدها بر عهده متقاضیان است.

استرابی اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت فعالیت‌های مشاغل مزاحم زیبایی و سیمای شهری را به‌شدت نامطلوب کرده و انتقال آنها به شهرک صنوف مزاحم ضروری است.

منبع: ایرنا

کد خبر 429309

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مشاغل مزاحم مدیریت شهری شهرداری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیون ریال شهرک اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی

ایسنا/مرکزی حمید نیکویی، خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی، امروز (شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه) در یک سانحه رانندگی در محور نیزار - قم کشته شد.

حمید صادقی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زنده‌یاد حمید نیکویی از جمله پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه شهرستان محلات بود که از سال‌ها پیش، از طریق روزنامه جمهوری اسلامی و سایر رسانه‌های کشوری، به پوشش اخبار شهرستان محلات می‌پرداخت.

وی با تسلیت درگذشت مرحوم نیکویی به جامعه رسانه‌ای محلات، ادامه داد: مرحوم نیکویی در سال‌های اخیر ارتباط خوبی با مجموعه‌های فرهنگی و هنری در اطلاع‌رسانی رویدادها داشت و در جلسات مختلف حضور فعال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان