Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:19:55 GMT

تملک ۱۴۰ کارخانه توسط بانک ها در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۹۴۷۵

تملک ۱۴۰ کارخانه توسط بانک ها در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور صبح پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان مازندران با بیان اینکه مازندران با اتصال به ۳۸۹ کیلومتر راه آهن، بهره مندی از ۳۳۸ کیلومتر نوار ساحلی، بهره مندی از چهار بندر با ۱۳ میلیون تن ظرفیت بنادر می‌تواند به عنوان مسیر ترانزیت در کشور عمل کند، افزود: بهره مندی از سه فرودگاه فعال، تولید بیش از هفت میلیون تن از محصولات کشاورزی از جمله توانمندی‌های مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان تولید محصولات زراعی را شامل یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن برنج، ۱۱۵ هزار تن محصولات شیلاتی و ۲۰۸ هزار تن گوشت سفید، تولید گیاهان دارویی، ۱۸۰ هزار تن کیوی کشور از جمله قابل‌های مازندران بیان کرد و گفت: عمده تولیدات باید با دیپلماسی اقتصادی و بهره مندی از ظرفیت اوراسیا و با بسته بندی مناسب، سورتینگ و برندسازی صادر شود.

خیریان پور با عنوان اینکه بهترین صنایع دستی کشور در مازندران توزیع می‌شود، افزود: در حوزه گردشگری ظرفیت‌های زیادی در مازندران وجود دارد و در حوزه شرکت‌های دانش بنیان نیز مازندران از نظر زیرساخت‌های فناوری نوین و ایجاد تجارت الکترونیک رتبه دوم بعد از تهران را دارا است.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: در زمینه شرکت‌های دانش بنیان تلاش‌های زیادی را در حال انجام هستیم و تمامی شهرستان‌های استان پتانسیل‌های متعددی را در حوزه‌های مختلف دارند.

وی یادآور شد: مازندران می‌تواند کارکرد فرااستانی و فراکشوری داشته باشد و باید از ظرفیت‌های دریای خزر استفاده کنیم و ۱۶۵ اسکله تفریحی و گردشگری در کنار ساحل دریای خزر جانمایی شد که تاکنون برای ۴۳ مورد مجوز صادر شده است.

وی با اظهار اینکه هلدینگ ثروت آفرینی در مازندران در دست اقدات است، گفت: این هلدینگ در حوزه‌های مختلف می‌توانند ورود و سرمایه گذاری داشته باشد.

معاون استاندار مازندران با تقدیر از تلاش‌های شورای هماهنگی بانک‌های استان تصریح کرد: در حوزه تولید بانک‌ها نهایت تلاش و همکاری را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها در حوزه‌های مختلف تولیدی و اقتصادی، حوزه عمرانی مشارکت کنند، خواستار مشارکت سیستم بانکی در حوزه‌های مختلف شد و گفت: در استان ۱۴۰ واحد تولیدی در استان در تملیک بانک‌ها قرار دارند و این واحدها باید هرچه سریع‌تر به سرمایه گذاران دارای اهلیت واگذار شوند.

کد خبر 4952078

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن خیریانپور استانداری مازندران شورای هماهنگی بانکهای دولتی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند آتش سوزی گرگان استانداری سمنان یاسوج آتش سوزی جنگل ها صنایع دستی حوزه های مختلف بهره مندی بانک ها هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از غرفه استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه ایران اکسپو با اشاره به ظرفیت معادن استان اظهار داشت: معادن بی‌نظیر استان سیستان و بلوچستان از جمله معدن جانجا می‌تواند یکی از مهمترین عوامل توسعه این استان باشد.

وی تاکید کرد: ظرفیت حوزه شیلات استان بی‌نظیر است و ما بیشترین حجم صید و صیادی را در شهرستان‌های کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان داریم.

وزیر کشور تصریح کرد: اقدامات مناسبی در زمینه تولید در حوزه‌های مختلف از جمله نهاده‌های دامی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی به ظرفیت میوه‌های گرمسیری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در زمینه تولیدات خرما می‌توان به صورت ویژه در این منطقه از کشور اقدام کرد، همچنین در زمینه تولید میوه‌های گرمسیری نیز باید اقدامات موثرتری صورت بگیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان