Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام با اعلام برگزاری نماز جمعه در ایلام و شهرستان‌های تابعه گفت: در این روز مراسم عمومی تکریم و بزرگداشت جان باختگان ناشی از کرونا با حضور خانواده معزا برگزار می‌شود. ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: به‌جز دو شهرستان «آبدانان» و «بدره» نماز جمعه این هفته در سایر شهرهای استان اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام گفت: همچنین به‌منظور تکریم و بزرگداشت یاد و خاطره عزیزانی که از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان ایلام دا‌ر فانی را ودا کرده‌اند ولی به علت التزام خانواده‌های معزز متوفیان به قوانین منع تجمعات، مراسم ترحیمی در شأن آن عزیزان سفرکرده برگزار نگردیده، است، قبل از برگزاری اقامه نماز مجلس ترحیم عمومی برگزارمی‌شود.

برگزاری نماز جمعه تهران از هفته آیندهنماز جمعه کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد + تصاویرنخستین نماز جمعه اصفهان در سال 99 به روایت تصاویر

وی از مردم ولایی ایلام خواست و افزود: جهت تشفی و تسلی خاطر بازماندگان آن بزرگواران، از همه شهروندان محترم دعوت به عمل می‌آید در این نکوداشت شرکت نمایند.

خطیب جمعه ایلام در ادامه به رعایت نکات بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و شرعی مطابق با فتوای مقام معظم رهبری و سایر مراجع برای اقامه نماز تأکید و ادغان داشت: استفاده از ماکس، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین پرهیز ازآنچه موجب خلل در سلامت شهروندان نماز گذار است را اکیداً توصیه دارم.

کریمی تبار یادآور شد: مصلا و مکان‌های برگزاری نماز در سایر شهرهای استان قبل از اقامه و بعدازآن مطابق با پروتکل‌های بهداشتی ضدعفونی و از این نظر نگرانی وجود ندارد.

به گفته نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام، علت عدم اقامه نماز جمعه در شهرستان‌های «آبدانان» و «بدره» شرایط قرمز این دو شهرستان است.

انتهای پیام/180/ ت

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعه ایلام نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد: حجت الاسلام موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان از سازندگان پویانمایی با تقدیم لوح و هدیه‌ای به رسم یادگار، تقدیر و تشکر بعمل آورد.   این پویانمایی به کاگردانی مهسا زینی و حمید نخعی، انیماتوری و طراحی حمید نخعی و نویسندگی سید محمد جواد صداقت کشفی ساخته شده است و توانست رتبه شایسته تقدیر ویژه را در جشنواره فجر تا فجر را از آن خود کند.   این پویا نمایی ایثار و از خود گذشتگی فرزند شهید مدافع حرمی را روایت می‌کند که بعد از شهادت پدر خود برای کمک به یک نیازمند فرشی با دستان خود بافته و آن را به فروش می‌رساند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان