Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@13:19:23 GMT

استقلال با لشگری از مصدوم در آستانه لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۹۷۶۳

 به گزارش ایسنا، با شروع شدن تمرینات تیم‌های فوتبال برای آمادگی مسابقات لیگ برتر برخی تیم‌ها به دلیل فشردگی تمرینات با مصدومیت بازیکنان خود مواجه شده‌اند و استقلال از این تیم‌هایی است که از این مساله رنج می‌برند.

تیم فوتبال استقلال در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر به لحاظ مصدومیت بازیکنانش شرایط خوبی ندارد و آبی‌پوشان در جریان تمرینات و بازی‌های دوستانه دچار مصدومیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر بازیکنانی همچون داریوش شجاعیان و محسن کریمی که یک مصدومیت طولانی را پشت سر گذاشته‌اند،‌ هنوز آمادگی کامل خود را برای ملحق شدن تمرینات جمعی تیم را ندارند و به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند.

رضا آذری یکی از جدیدترین مصدومان استقلال است که به علت پارگی رباط صلیبی مدت‌ها از حضور در مستطیل سبز محروم  خواهد بود. همچنین شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی به علت مهیا نبودن شرایط بدنی خود،‌ آمادگی کاملی برای حضور در تمرینات جمعی تیم و حضور ۹۰ دقیقه‌ای در مسابقات را ندارند و حضور آنها در چند مسابقه اول استقلال در رقابت‌های لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

جدیدترین آسیب‌دیدگان استقلال میلاد زکی‌پور و مرتضی تبریزی هستند که دیروز (چهارشنبه) در جریان دیدار دوستانه با تیم فوتبال رایکای بابل دچار مصدومیت شدند و باید دید استقلال با این تعداد بازیکنان نا آماده و مصدوم چه برنامه‌ای برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس

آیا مدافع - هافبک پرتغالی بایرن مونیخ بازی مقابل رئال مادرید را از دست داد؟

طرفداری | در فاصله 4 روز مانده تا بازی حساس بایرن مونیخ با رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هواداران مونیخ شاهد مصدومیت رافائل گریرو بودند.

رافائل گریرو هافبک و مدافع چپ 30 ساله بایرن مونیخ امروز و در دیدار مقابل اشتوتگارت از ابتدا در ترکیب تیم توماس توخل قرار گرفت اما تنها پس از 17 دقیقه بازی در ترکیب بایرن در این مسابقه به دلیل مصدومیت تعویض و جای خودش را به لئون گورتسکا داد تا حال حضور او در بازی مقابل رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. گریرو با توجه به پستی که در بایرن بازی می‌کند یکی از بازیکنان تاثیرگذار و خوب این فصل تیم توخل بود و او در 27 بازی خود در این فصل آمار 3 گل و 2 پاس گل را به نام خودش به ثبت رسانده بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست