Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها - استاندار البرز از افتتاح خط دوم راه آهن کرج - قزوین توسط دکتر روحانی رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس خبر داد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،عزیزاله شهبازی در مراسم افتتاح خط دوم راه آهن کرج قزوین که در ایستگاه قطار کرج برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه مهم در دولت تدبیر و امید کلید خورده و اکنون به ایستگاه پایانی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری با افزایش 20 درصدی قیمتفعالیت ناوگان قطار شهری مشهد به روال قبل بازگشتافتتاح راه‌آهن اردبیل به پایان دولت موکول شد‌/ مردم برای شنیدن سوت قطار باید صبر کنند‌+ فیلم‌

وی افزود: تراکم جمعیت، رشد سریع مهاجرت و قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی کشور به گونه‌ای که محورهای اصلی این استان محل عبور و تردد خودروهای 14 استان کشور است، البرز را به استانی مهم و موثر در حوزه حمل و نقل و ترددهای بین استانی، تبدیل کرده است.

 استاندار البرز با بیان اینکه میزان تبادل جمعیت از محورهای مواصلاتی البرز و بار ترافیک ملی در این استان، مورد توجه ویژه دولت تدبیر و امید قرار گرفت و بزرگترین پروژه‌های راهسازی استان پس از مدت ها انتظار به سرانجام رسید،بیان کرد: بهره‌برداری از منطقه یک آزادراه تهران-شمال و ادامه آزادراه شهید همت در البرز و افتتاح قطار برقی کرج-هشتگرد از جمله پروژه‌هایی بود که با حضور و عنایت ویژه رئیس‌جمهور  و وزرای مربوطه محقق شد.
شهبازی با بیان اینکه این پروژه در محدوده استان‌های البرز و قزوین است، عنوان کرد: این پروژه به طول 103 کیلومتر در محدوده استان‌های البرز و قزوین با هفت ایستگاه و 35 تقاطع با اعتباری بیش از 574 میلیارد تومان از سال 93 آغاز شده و اکنون توسط  رئیس جمهور  به صورت ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.

وی افزایش ظرفیت جا به جایی مسافر به میزان 257 میلیون نفر -کیلومتر در سال، افزایش ظرفیت حمل بار به میزان 196 میلیون تن-کیلومتر در سال، افزایش سرعت سیر قطار مسافری به میزان 30 درصد، صرفه جویی سالانه 12 میلیون 700 هزار لیتر سوخت به میزان 253 میلیارد تومان حاصل از کاهش مصرف، قرارگیری پروژه در کریدور شرق به غرب، قرارگیری پروژه در کریدور شمال به جنوب، افزایش ایمنی سیر ناشی از عدم توقف و تلاقی قطارها، ایجاد 165 نفر فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم را از جمله مزایای راه اندازی خط دوم راه آهن کرج قزوین برشمرد.

انتهای پیام/ ت

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خط دوم راه آهن کرج رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. آ

قامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

کد خبر 6092633

دیگر خبرها

  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است