Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر هادی‌زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از شرایط کنونی حاکم بر لیگ دسته اول فوتسال کشور راضی نیستیم، در جهان بی سابقه است که یک لیگ ۱۵ ماه طول بکشد و حتی نتوانیم یک بازی دوستانه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تیم فوتسال فولاد زرند در حال بدنسازی است ادامه داد: در کرمان نمی‌توانیم هر تیمی را برای بازی دوستانه دعوت کنیم و از خارج استان هم نمی‌توانیم تیم دعوت کنیم و مسئولان باید خودشان را جای ما قرار دهند تا متوجه شوند چه مشکلاتی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تا به امروز دوبار تست کرونا دادیم که همه اعضای تیم فوتسال فولاد سیرجان ایرانیان در سلامت کامل بودند و هر روز در 2 نوبت صبح و عصر با رعایت پروتکل بهداشتی تمرینات خود را انجام می دهیم.

سرمربی تیم فوتسال فولاد سیرجان ایرانیان گفت: به دلیل فرسایشی شدن لیگ ، وحید نگارستانی را به‌دلیل آسیب دیدگی در یک سانحه رانندگی ، برای بازی های پلی آف از دست دادیم و هفت بازیکن مصدوم و بالای پنج بازیکن ضرب خوردگی داریم که با این وضع روز بازی ها کادر فنی باید جای بازیکنان بازی کنند.

وی ادامه داد:‌ ما به موقع تست ها را ارسال کردیم اما دیگر باشگاه ها کم کاری کردند، چرا ما باید تاوان پس بدهیم ما آمادگی کامل برگزاری مسابقات را داشتیم که متاسفانه بازی ها به تعویق افتاد.

هادی‌زاده با تاکید بر اینکه با کم‌کاری دیگر تیم ها و هزینه های بالا تست ها باید در چند روز آینده تست سوم را انجام بدهیم گفت: از سازمان لیگ فوتسال خواهش داریم هر چه زودتر فکری به حال لیگ دسته اول فوتسال کشور کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا فوتسال کرمان سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتسال کرمان سیرجان ویروس کرونا فوتسال کرمان سیرجان فوتسال فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی

به گزارش “ورزش سه”، کریستوفر کنت، دروازه‌بان اتریشی فولاد، که اکنون چند فصلی است در فوتبال ایران کار را دنبال می‌کند، با حضور در بیمارستان درمانی مربوط به کودکان سرطانی در اهواز، در کنار آنها قرار گرفت و به آنها کمک کرد.

گلر اتریشی فولاد که تجربه بازی در سپاهان را نیز در کارنامه دارد، به‌همراه خانواده‌اش در این اقدام خیرخواهانه شرکت کرد و با خرید برخی اقلام و اسباب‌بازی و… سعی در خوشحال کردن این کودکان داشت تا لحظات خوبی را برای آنها شکل دهد.

او با انتشار تصاویر مربوط به این اقدام، از دیگر هموطنان و خصوصا اهوازی‌ها خواستار توجه و کمک بیشتر به این کودکان شد.

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو