Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:53:45 GMT

کاهش ۵ درصدی مسافرت‌ها به دلیل شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۰۵۲۸

کاهش ۵ درصدی مسافرت‌ها به دلیل شیوع کرونا

سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با در نظر گرفتن بحث شیوع بیماری در استان، حجم مسافرت‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بیان داشت: بر اساس تصمیماتی که ستاد مبارزه با کرونا در کرمانشاه صورت گرفته، تردد خودروهای غیر بومی به سمت اورامانات ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول عنوان کرد: با توجه به اینکه کادر درمان درگیر بیماران مبتلا به کرونا هستند، مردم در خصوص رعایت قوانین بیش از گذشته باید مد نظر داشته باشند، تا با کاهش تعداد مصدومان درواقع بتوانیم کمکی به کادر درمان داشته باشیم.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون با توجه به همه تلاش‌های امدادی و خدماتی در سطح استان و مشارکت و همراهی خود مردم در بحث تلفات ۳۸ درصد نسبت به مدت مشابه کاهش داشته‌ایم.

سرهنگ حیدری خاطر نشان کرد: محورهای پر تصادف ما در این دو ماه، محور کرمانشاه به سمت اسلام آباد و محور کرمانشاه به سمت کامیاران است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کرمانشاه به سمت کامیاران پرحادثه ترین محور استان است و حدوداً عملیات ۱۵ درصد آن باقی مانده، انتظار است با تلاش دستگاه‌های مربوطه کار ساخت آن تا پایان سال به اتمام برسد.

این مقام انتظامی گفت: محوری که از سال ۸۸ تاکنون کار درست شدن این جاده آغاز شده، با در نظر گرفتن گذشت چندین سال به پایان نرسیده و ۱۵ کیلومتر باقی مانده و همچنان از محورهای پرحادثه خیز استان است.

وی افزود: وضع موجود این محور، گنجایش ترافیک ندارد، با توجه به اینکه راه ارتباطی شمال غرب به جنوب کشور از این مسیر است.

کد خبر 4952170

منبع: مهر

کلیدواژه: مسافرت تابستانی کرمانشاه پلیس راه ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند آتش سوزی گرگان استانداری سمنان یاسوج آتش سوزی جنگل ها صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب یک فوتی و یک مصدوم بر جای ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر محمدی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۸ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب دو دستگاه خودرو پراید و کامیون با هم تصادف کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه هلال‌احمر شهرستان قصرشیرین بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و عملیات رهاسازی را انجام دادند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در این حادثه نیروهای هلال احمر یک نفر فوتی و یک نفر مصدوم را از لابه‌لای آهن‌آلات رهاسازی نمودند فرد فوتی را به عوامل قضایی حاضر در محل حادثه تحویل دادند و یکمصدوم توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به مرکز نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 749524

دیگر خبرها

  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • قیمت طلا و سکه امروز 12 اردیبهشت 1403
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب