Web Analytics Made Easy - Statcounter

بویلر بازیافت حرارت از نیروگاه گازی مجتمع فولاد مبارکه اصفهان با حضور سرپرست وزارت صمت امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بویلر بازیافت حرارتی نیروگاه گازی فولاد مبارکه اصفهان پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۲۹ خرداد با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صمت به بهره برداری رسید.

این پروژه در مدت ۳۰ ماه و با اعتباری یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بهره برداری از این پروژه زمینه اشتغال ۱۵ نفر به طور مستقیم فراهم شد.

این پروژه موجب کاهش آلودگی محیط زیست و جلوگیری از ورود گازهای گلخانه‌ای، صرفهجویی سالانه ۹۰ میلیون مترمکعب گاز و معادل ۲۵۰ میلیارد ریال است. دور جدید افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های صنعتی و معدنی کشور در قالب پویش «تولید، تداوم امید»، فردا با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان اصفهان، کلید می‌خورد.

پویش «تولید، تداوم امید» به منظور بهره‌برداری از ۲۰۰ طرح مهم صنعتی و معدنی کشور به ارزش ۱۷۰ هزار میلیارد تومان، از هفته گذشته با افتتاح چهار طرح بزرگ ملی به فرمان رئیس جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است. این طرح‌ها که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد هستند، قرار است تا شهریور ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسند.

کد خبر 429333

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت صمت شرکت فولاد مبارکه اصفهان سازمان صنعت معدن و تجارت اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین

آفتاب‌‌نیوز :

«جرمان گالوشچنکو» وزیر انرژی اوکراین گفت که روسیه روز شنبه به تاسیسات انرژی اوکراین در سه منطقه این کشور حمله کرد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، گالوشچنکو گفت که حملات روسیه مناطق «دنیپروپتروفسک» در مرکز اوکراین و مناطق غربی «لویو» و «ایوانو فرانکیفسک» را هدف قرار داده است.

بر اساس این گزارش، روسیه به چهار نیروگاه حرارتی اوکراین حمله کرده است.

شرکت اوکراینی «دی تک» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «روسیه بار دیگر به طور گسترده تاسیسات انرژی اوکراین را گلوله باران کرد. تجهیزات این شرکت آسیب جدی دیده است و کارگران انرژی در تلاش هستند تا عواقب حمله را از بین ببرند.»

از ۲۲ مارس به این سو، نیرو‌های روسیه بمباران تاسیسات برق اوکراین را تشدید کرده و تقریبا هر روز به نیروگاه‌های حرارتی، آبی و سایر زیرساخت‌های انرژی حمله می‌کنند.

با وجود آب و هوای معتدل بهاری در هفته‌های اخیر، اوکراین با کسری برق مواجه شده و دولت مجبور شد برق را در چند منطقه قطع کند و به واردات برق روی آورد.

تحلیلگران معتقدند که نیرو‌های روسیه عملیات تهاجمی جاری را حفظ کرده و در برخی مناطق تشدید کرده، احتمالاً از شرایط آب و هوای بهاری و کمبود تجهیزات اوکراین قبل از رسیدن کمک‌های نظامی وعده داده شده غرب بهره‌برداری می‌کنند.

نیرو‌های روسیه همچنین به دنبال تضعیف پدافند هوایی تخریب شده اوکراین در تلاش برای فروپاشی شبکه انرژی و آسیب طولانی مدت به زیرساخت‌ها و ظرفیت صنعتی دفاعی اوکراین هستند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین نیز اعلام کرد که در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای بین مسکو و کی‌یف برای پایان «عملیات ویژه نظامی» روسیه در اوکراین وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین حمله کرد
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو