Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص رقم قراردادهای این تیم و شرایط آن ها توضیح داد.

طرفداری - مصطفی کارخانه در خصوص وضعیت تیم والیبال سایپا برای حضور در رقابت های فصل جدید لیگ برتر والیبال توضیحاتی را ارائه کرد.

کارخانه در گفت‌وگو با میزان، اظهار داشت:

از زمانی که مسئولیت هدایت تیم والیبال سایپا بر عهده من واگذار شد اقداماتی مناسبی برای این که در فصل جدید به موفقیت برسیم برداشته شده است و جلسات خوبی هم با مسئولان باشگاه داشتیم و بیشتر از همه خوشحالم این افتخار نصیب من شد تا بتوانم خدمت همکاری با حبیب کاشانی را داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

برای حضور در فصل جدید لیگ برتر توانستیم مهره های خود را حفظ و همچنین چند بازیکن کلیدی از جمله محمد موسوی را جذب کرده ایم. باید بپذیریم امسال فصل سختی در انتظار ما است زیرا تیم‌ های دیگر هم خوب بسته شده‌ اند مانند شهرداری ارومیه، شهدای یزد، سیرجان و سپاهان زیرا مسئولان آن ها هم به موقع برای جذب بازیکن اقدام کردند.

سرمربی تیم والیبال سایپا تصریح کرد:

باید هدفمند و با برنامه‌ ریزی مناسب جلو برویم. امیدوارم بتوانم از تجربیات خود در جهت پیشبرد اهداف تیم استفاده کنم. تمام هدف من کسب عنوان قهرمانی است و باید خوب مدیریت کنیم تا در مسابقات کمترین اشتباه را داشته باشیم.

مصطفی کارخانه پیرامون اینکه گفته می شود هزینه تیم ساپیا بیشتر از تیم های دیگر بوده است، این طور توضیح داد:

هزینه‌ ای که برای تکمیل تیم کرده‌ ایم نسبت به چند تیم دیگر کمتر بوده است. همه تیم‌ ها بیایند و قراردادهای خودشان را روی میز بگذارند تا ببینیم چه تیمی بیشترین هزینه را کرده است. البته هر باشگاهی بودجه‌ مشخصی دارد و مکلف است طبق آن جلو برود. هر تیمی که خواهان رسیدن به عنوان قهرمانی است طبیعتا باید هزینه کند اما برخی فقط یاد گرفته اند که عوام فریبی کنند که این کار خوبی نیست.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم والیبال سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شهداب یزد که در این فصل نتوانست عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد حالا با تدابیر مدیریت این باشگاه در آستانه گرفتن میزبانی جام باشگاه های آسیا است.

به همین منظور میلاد تقوی و وحید مرادی رییس و نایب رئیس فدراسیون والیبال سه شنبه به یزد سفر خواهند کرد تا در دیدار با استاندار یزد و امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب یزد درباره میزبانی جام باشگاه های آسیا صحبت کنند.

احتمالا سه شنبه پس از جلسه فدراسیون با مسئولان یزد خبر میزبانی این شهر اعلام خواهد شد تا باشگاه شهداب یزد برای سومین سال پیاپی و این بار به عنوان میزبان در جام باشگاه های آسیا شرکت کند.

این میزبانی می تواند بهترین خبر برای هواداران تیم شهداب یزد باشد که پس از دو سال ناکامی بالاخره عنوان قهرمانی این تورنمنت را به دست بیاورند و یکی از اهداف بلند مدت خود از زمان تشکیل این باشگاه برسند و هم انتقام فینال لیگ برتر را از فولاد سیرجان ایرانیان بگیرند. البته در این مسیر تیم ناگویا ژاپن نیز حضور دارد که احتمالا تا شهریور ماه که آغاز این جام است انتقال نیمیر عبدالعزیز هلندی را قطعی کرده است.

دیگر خبرها

  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • گزارش رسانه صهیونیست از فریبی به نام اسکله غزه + فیلم
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست