Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

"دادخدا سالاری" در تشریح جزییات حادثه کشته شدن یک دختر جوان در کرمان اظهار کرد: متاسفانه به دنبال مشاجرات خانوادگی بین پدر و دختر یک خانواده، دختر ۲۲ ساله ای به دست پدرش که بالای ۵۰ سال سن داشته، به قتل می رسد.

وی با بیان اینکه قاتل در بازجویی های خود تاکید داشته که قصدی برای کشتن دخترش نداشته است افزود: پدر این دختر در بازجویی های خود عنوان کرده که صرفا به قصد ترساندن فرزندش یک میله فلزی آب را به سمت دخترش پرتاب کرده که متاسفانه در اثر اصابت میله با سر، این دختر خانم ۲۲ ساله فوت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به مباحث مطرح شده در فضای مجازی و رسانه های معاند مبنی بر قتل دختر توسط پدرش با تبر نیز گفت: به هیچ عنوان در این حادثه مسائل ناموسی و انتقام گیری مطرح نبوده و تنها مشاجرات خانوادگی دلیل این حادثه بوده و سایر عناوین مطرح شده در فضای مجازی پیرامون این حادثه کذب است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دختر کرمانی قتل ناموسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده، آنچنان در فضای مجازی وایرال شده که حالا به جشن‌های دختران دبیرستانی رسیده و در این جشن‌ها به صورت گروهی اجرا می‌شود. ویدیویی که از یکی از این جشن‌ها در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کرمانی ها ۱۰ روز زیر سایه خورشید می روند
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان