Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:01:16 GMT

دومین کنفرانس بین‌المللی علوم انسانی، هنر و فلسفه ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۰۷۴۲

دومین کنفرانس بین‌المللی علوم انسانی، هنر و فلسفه ۲۰۲۰

به گزارش خبرنگار مهر، این کنفرانس تحت عنوان کنفرانس بین‌المللی چند رشته‌ای Penang International 2020 (PIMC 2020) برگزار می‌شود و در آن ۷ کنفرانس دیگر نیز با عنوان تجارت و کارآفرینی، آموزش، زبان و روانشناسی، فناوری، سیستم اطلاعات و چندرسانه ای، جهانگردی و مدیریت محیط زیست، دولت، اسلامی و قانون، علوم کاربردی و تحقیقات مهندسی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان به موضوعات کنفرانس می‌توانند یا ثبت نام در سایت https://submit.confbay.com/component/user/register?acid=844 و ارسال آثار خود در کنفرانس مشارکت نمایند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۴ ژوئیه ۲۰۲۰ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://submit.confbay.com/conf/ichap2 مراجعه گردد.

کد خبر 4952184

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی فلسفه مالزی ویروس کرونا معرفی کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی کنفرانس بین المللی شهادت امام صادق ع فعالیت های قرآنی قرآن معرفی نشریات دکتر علی شریعتی سازمان تبلیغات اسلامی نژادپرستی مجمع عالی حکمت اسلامی انجمن علوم سیاسی ایران مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود

علی حسن بیگی رییس دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح تحول آموزش عالی در دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه خوارزمی «طرح تحول علوم انسانی» را در برنامه خود دارد.

وی ادامه داد: کارگروه علوم انسانی در دانشگاه تشکیل شده و کار می کند در بحث «اقتصاد اسلامی» کارگروه ویژه ای با توجه به پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه ایجاد شده است.

رییس دانشگاه خوارزمی افزود: در بحث «اقتصاد اسلامی» نیز برنامه خیلی ویژه داریم همچنین «کارگروه تحول در علوم انسانی» در تمام رشته ها فعال بوده و برنامه ویژه داشته و بیانات مقام معظم رهبری را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به پژوهش و فناوری افزود: در بحث پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه برنامه های مختلف دارد با توجه به پتانسیل خوبی که در بحث رشته های فتی و مهندسی و علوم پایه دارد، بحث کوانتوم و تکنولوژی را پیگیری می کند و همچنین در حال راه اندازی «دانشکده فناوری های نوین» بوده و تا الا ن ۲۶ پله در بحث فناوری صعود کرده است.

کد خبر 6086275

دیگر خبرها

  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود