Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش‌تولید فیلم سینمایی «بهشت تبهکاران» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی در سکوت خبری آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیش تولید فیلم سینمایی «بهشت تبهکاران» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و تهیه‌کنندگی فتح الله جعفری جوزانی و علی قائم مقامی آغاز شده است و به زودی با تکمیل لیست عوامل این پروژه سینمایی جلوی دوربین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کننده و کارگردان فیلم در حال انتخاب بازیگران «بهشت تبهکاران» هستند.

بخشی از دکور این پروژه در حال سخت است و بخش عمده فیلم در تئاتر نصر فیلمبرداری می‌شود. البته ساختمان تئاتر نصر توسط شهرداری تهران در حال بازسازی است.

پیش از این اعلام شده بود که عباس بلوندی به عنوان طراح صحنه و لباس با این پروژه همکاری می‌کند.

در این فیلم به بخشی از وقایع ملی شدن صنعت نفت نیز پرداخته می‌شود و باید دید «بهشت تبهکاران» در ۷۰ سالگی ملی شدن صنعت نفت ساخته می‌شود یا خیر.

داستان «بهشت تبهکاران» در سال ۱۳۲۹ روایت می‌شود سالی که احمد دهقان نماینده مجلس، روزنامه‌نگار و مدیر تئاتر «نصر» توسط حسن جعفری در خیابان لاله‌زار تهران به قتل می‌رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جعفری جوزانی بهشت تبهکاران تئاتر بهشت تبهکاران جعفری جوزانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف - هرات آغاز شد

تین نیوز

مدیر اجرایی شرکت روسی «افغان گاما» از آغاز ساخت بخش دوم قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، «امیر حمزه» مدیر اجرایی شرکت روسی «افغان گاما» از آغاز کار ساخت بخش دوم قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات خبر داد و تصریح کرد: این پروژه بخش نهایی این خط ریلی است که از رباط پریان شروع و تا شهرک صنعتی و فرودگاه هرات امتداد می‌یابد.

قرارداد ۵۳ میلیون دلاری ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات با حضور «ملابرادر» معاون اقتصادی نخست وزیر و برخی مقامات حکومت طالبان و همچنین «ایالیا کازاکوف» معاون راه آهن روسیه ماه گذشته امضا شد.

راه‌ آهن هرات-خواف چهار بخش دارد که تاکنون سه بخش آن تکمیل شده و قطعه چهارم آن که از راه آهن خواف-هرات  ۴۷ کیلومتر طول دارد به عنوان بخش نهایی از این پروژه، افغانستان و ایران را به بازار‌های بین‌المللی متصل می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • حمله مرگبار در اکوادور چند روز پس از رفراندوم سرکوب تبهکاران
  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف - هرات آغاز شد
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد