Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکان انصراف داد، شش باشگاه دیگر همچنان معترض به برگزاری لیگ برتر

اختصاصی طرفداری - نامه انصراف هفت باشگاه معترض به برگزاری لیگ برتر در شرایط کرونا روز دوشنبه (26 خرداد) هفته جاری منتشر شد. این نامه واکنش و جنجال های زیادی در پی داشت. مطابق انتظار واکنش های یکی دو روز اول پایان کار نبود. امروز (پنجشنبه 29 خرداد) نامه دیگری از باشگاه تراکتور آذربایجان برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامه باشگاه تراکتور آذربایجان به نمایندگی از شش باشگاه لیگ برتری خواهد بود. لازم به ذکر است ابتدا هفت تیم نامه را امضا کردند اما باشگاه پیکان اعتراضش را پس گرفت چرا که برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی بدون اطلاع مدیریت نام خود را پای این نامه زدند.

تراکتور آذربایجان در نامه امروز خود به نمایندگی از شش باشگاه معترض از فدراسیون درخواست می کند که جلسه ای فوری برای تصمیم گیری در خصوص از سرگیری رقابت های لیگ برتر برگزار کند. در نامه مذکور به قرمز بودن وضعیت برخی استان ها، نبود امکانات بهداشتی و پزشکی در حد برگزاری بازی ها و شرایط شیوع دوباره ویروس کرونا اشاره شده است.

شنیده ها از اطراف باشگاه تراکتور حاکی از آن است که اگر فدراسیون به این درخواست ترتیب اثر ندهد، تراکتور فردا (جمعه، 30 خرداد) نامه دیگری به فیفا ارسال می کند.

همچنین بخوانید

نامه بازیکنان و مربیان هفت باشگاه لیگ برتری؛ از شرکت در ادامه لیگ معذوریم  امضای اجباری از برخی بازیکنان برای انصراف از لیگ برتر اسامی برخی از امضا کنندگان نامه انصراف از لیگ برتر تهدید کمیته انضباطی؛ انصراف دهندگان از لیگ محروم می شوند محمدرضا زنوزی: وقتی وزیر بهداشت می‌گوید به زور از من امضاء گرفته‌اند، دیگر چه بحثی باقی می‌ماند؟

نامه هفت تیم خبرساز چگونه امضا شد؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند